Ahad, Mac 05, 2017

Ala!!! Blah la Azmin! Kot kalau perkara tu tak dibongkar dan didedahkan secara terbuka oleh orang lain, sampai kiamat dia takkan membuat pengakuan secara terbuka seperti hari ini.

Sebaliknya, sudah pasti Si Azmin tu hanya akan mendiamkan diri seperti mana yang telah dilakukan oleh Si Rafizi tu berhubung isu kekayaan luar biasa yang dimiliki oleh Pegawai Khas Azmin tu.

Tapi, dek kerana nak menutup kemaluan diri dia selaku Menteri Besar Selangor, maka sebab itu la Si Azmin tu menafikan bahawa pengakuan dia itu dibuat ekoran pendedahan orang luar.

Alasan Si Azmin, pentadbiran Rejim Pakatan yang dipimpinnya pada ketika ini cuba nak memperbetulkan keadaan selepas siasatan dilakukan dan memanggil pihak yang terlibat dalam isu tersebut.
“Apabila kerajaan negeri menerima maklumat itu, pihak yang berkenaan telah dipanggil untuk memberi penjelasan.
“Ia bukan kerana Jamal. Jamal (hanya membangkitkan perkara itu) minggu lepas. Kami telah lakukan siasatan dua bulan lalu,” kata Mohamed Azmin dipetik dalam laman Malaysiakini hari ini.
Minggu lalu, Datuk Jamal Yunos mendakwa pentadbiran Rejim Azmin telah melantik individu yang sudah diisytiharkan muflis sejak tahun 2008 bagi mengendalikan yayasan kebajikan negeri tersebut

Pada sidang media di Shah Alam itu, Jamal menuntut Azmin menjelaskan kedudukan pengurus besar YAWAS, Kamsani Nasir.

Azmin adalah pengerusi pemegang amanah yayasan berkenaan.
Kalau dilihat dari kenyataan yang dibuat oleh Si Azmin tu pun secara tidak lansung membuktikan bahawa selama dua bulan dia hanya mendiamkan perkara tersebut dari diketahui umum.

Jelas, tindakan Si Azmin tu cuba mendiamkan isu tersebut selama dua bulan bertentangan dengan prinsip ketelusan dan keterbukaan yang diperjuangan puak Pakatan Haprak tu selama hari ini. Ketelusan menda kejadahnya kalau dah dua bulan dia mendiamkan diri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping