Sabtu, Mac 04, 2017

Mungkin ramai yang tak tau bahawa Ahli Parlimen Pondan ni dikejarkan ke hospital dan dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi, ICU kerana tertelan bijik jagung sewaktu sedang berceramah.

Maka sebab itu la ramai yang mula buat anggap bahawa dia sengaja mendiamkan diri ekoran pendedahan berkaitan dengan kes rasuah pentadbiran Rejim Pakatan Selangor pimpinan Azmin.

Kalau tidak, sudah tentu Si Rafizi tu yang akan menjadi 'Jaguh' membuat desakan terhadap Rejim pimpinan Azmin tu secara terbuka seperti mana yang pernah dilakukannya selama hari ini.

Sedangkan sebelum ini pun, Si Rafizi tu secara terbuka membuat desakan terhadap Pegawai Khas Si Mak Lampir tu agar mengisytiharkan harta dia kerana didakwa memiliki harta kekayaan luar biasa.

Malah, Si Rafizi tu juga turut pernah melaporkan salah laku dalam pentadbiran Rejim Pakatan Selangor pimpinan Azmin Ali yang didakwa mengamalkan Rasuah Betina dalam pentadbirannya.

Maka adalah sangat mustahil kenapa kali ini apabila pendedahan dibuat mengenai penyelewengan dalam Rejim Pakatan Selangor pimpinan Azmin Ali tu dibongkar secara terbuka, Si Rafizi tu hanya mendiamkan diri pulak.

Dan secara tidak lansung, tuduhan yang dibuat oleh Si Chagubard ni adalah tidak benar apabila dia mempersoalkan tindakan Rafizi yang hanya mendiamkan diri berhubung isu yang dibangkitkan.

Kata Si Chagubard, tindakan yang dipamerkan oleh Si Rafizi terhadap isu penyelewengan dalam pentadbiran Rejim Pakatan pimpinan Azmin membuktikan bahawa dia bersikap 'Suka Memulih Bulu'.
“Kenapa kamu tidak dedahkan seperti yang selalu kamu buat. Adakah sebab kawan kamu korup, satu parti korup kamu tidak mahu dedah dan nak berselindung?
“Tapi bila orang lain buat, kamu dedahkan. Maknanya ada kasta apabila Rafizi berdepan dalam isu rasuah ini,” bidas Badrul Hisham atau dikenali Chegubard itu kepada MalaysiaGazette.
Penyelaras SAMM itu juga agak terkejut apabila Rafizi seolah - olah menerima keputusan SPRM yang menutup kes berhubung bukti dokumen rasuah “seks” dalam pentadbiran Azmin Ali yang diserahkannya kepada SPRM pada Mei tahun lalu.
“Yang kedua, selepas SPRM kata tidak ada kes kenapa tiba-tiba kamu seolah-olah menerima keputusan SPRM tersebut. Walhal ini berbeza dengan kes sebelum ini di mana Rafizi tidak terima keputusan SPRM dan kamu melawan dan terus dedahkan,” katanya lagi.
Pokok pangkalnya, mungkin Si Chagubard tu tak tau yang Si Rafizi tu tengah sakit tenat akibat sebijik jagung yang terlekat dalam tekak dia sehingga membuatkan dia tak boleh nak bercakap. Maka sebab itu la dia hanya mendiamkan diri je!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Ade aku kisah dia masuk hospital... biar dia reput kat hospital.. kuat memfitnah...

    BalasPadam
  2. Pembalasan fitnah mulut longkang ni baru satu butir jagung. Belum lagi api ke .. batu ke.. semoga dia insaf ..

    BalasPadam
  3. hahahaaa...kelakarler SH...ade ke piji pondan masuk icu tersekat biji jagung...sebenar nye dia tertelan putik durian jer...

    BalasPadam
  4. tgok muka dh tau cari makan dgn fitnah..org bodo je pcaya

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping