Sabtu, Mac 04, 2017

Aduhai!!! Baru sekarang Si Ahli Parlimen Temerloh ni sedar yang Si Apek Kit Siang ni cepat Panik dan Gabra? Kenapa sebelum ini sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu dia tak cakap macam tu?

Dari satu sudut, nampak sangat yang Si Ahli Parlimen Temerloh ni hanya sekadar mempergunakan DAPigs untuk meraih kemenangan dalam Pilihan Raya Umum sebelum ini.

Takkan la Si Ahli Parlimen Temerloh tu tak sedar yang Si Apek Kit Siang ni dah nyanyuk? Usia dia pun dah tua. Maka sebab itu Si Apek Kit Siang ni mudah 'Panik dan Gabra' tak tentu arah.

Apa yang jelas, tindakan Si Ahli Parlimen Temerloh ini membuktikan bahawa PAS sebelum ini 'Buta' dari melihat kebenaran yang terpampang didepan mata mereka kerana terlalu taksub nak mencari kemenangan.

Baru sekarang dia berani nak membuat dakwaan kononnya Punahsihat DAPigs tu sudah ketandusan modal untuk berpolitik bagi meraih sokongan rakyat agar membenci kepimpinan PAS.

Malah Si Ahli Parlimen Temerloha itu juga turut mendakwa yang Si Apek Kit Siang tu sedang 'Melatah' melihat kekuatan PAS yang masih mendapat sokongan padu dari kalangan ahli - ahlinya.
"Itu merupakan satu kenyataan yang menunjukkan mereka gabra dan panik. Kit Siang berkata begitu kerana beliau gerun atau panik untuk mendepani kepimpinan yang ada dalam Pas," katanya kepada Sinar Online, hari ini.
Kit Siang menerusi pendapatnya berkata, sekiranya Nik Aziz masih hidup, sudah pasti PAS tidak akan teragak-agak untuk menyertai parti Politik dan NGO untuk menyelamatkan Malaysia.

Namun hakikatnya, bukan hari ini puak DAPigs tu sanggup mempergunakan taktik menjual nama orang ni bagi meraih sokongan daripada kalangan rakyat. Tapi dah lama dah diorang buat.

Bahkan sifat keji yang dipamerkan oleh DAPigs tu dah banyak kali didedahkan kepada umum sama ada didalam media sosial mahupun melalui media arus perdana selama hari ini.

Kiranya, dah berbuih mulut orang kata jangan percaya pada DAPigs. Tapi PAS sebelum ini hanya memekakkan telinga dan membutakan mata dari melihat kebenaran. Sebaliknya, mereka lebih rela memilih untuk menjadi 'Barua DAPigs' dalam Pilihan Raya Umum yang lalu!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping