Khamis, Mac 02, 2017

Heh! Nampak gayanya Si Apek Tua ni dah terlalu ketandusan idea nak bermain Politik gamaknya. Maka sebab itu dia terpaksa menjual nama orang lain untuk meraih sokongan dari kalangan rakyat.

Kalau sebelum ini, Si Lim Kit Siang tu sibuk menjaja nama bekas Perdana Menteri Malaysia sebagai 'Pancing' untuk dapatkan sokongan dari masyarakat. Sekarang dia jual nama Allahyarham Nik Aziz pulak.

Jelas tindakan Si Apek Kit Siang ni bukan sahaja merupakan satu penghinaan terhadap bekas Mursyidul Am PAS tu. Malah secara tidak lansung membuktikan bahawa DAPigs sedang berada dalam keadaan terdesak.

Bahkan tindakan Punah-sihat DAPigs itu juga turut memberikan gambaran bahawa DAPigs tidak mampu untuk bergantung kepada sokongan dari PAN walaupun parti itu duduk dibawah telunjuk DAPigs.

Ternyata, apa yang dilakukan oleh Si Apek Kit Siang tu menjelaskan bahawa sejak parti itu diwujudkan, PAN tidak mampu untuk menarik sokongan dari kalangan orang Melayu serta pengikut - pengikut PAS.

Tapi, dek kerana sifat terdesak yang dipamerkan oleh Si Apek Kit Siang itu menyebabkan PAS tak puas hati dan tampil memberikan amaran keras kepada Punah-Sihat DAPigs itu secara terbuka.

PAS melalui Ketua Penerangan Dewan Ulamanya menegaskan bahawa Nik Abdul Aziz merupakan tokoh yang sentiasa merujuk al-Quran dan sunah sebelum mengeluarkan kenyataan.

Malah katanya, tindakan itu sangat jauh berbeza dengan apa yang dilakukan oleh Kit Siang serta kepemim­pinan DAPigs yang hanya mengikut nafsu bagi menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri.
“Saya memberi ama­ran kepada Kit Siang supaya tidak me­rosakkan nama Nik Abdul Aziz kerana jika Tuan Guru masih hidup, beliau akan menjadi orang pertama yang menyokong pindaan Rang Undang-undang Akta Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) 1965 (Akta 355).
“Nik Abdul Aziz juga akan menjadi orang pertama yang menentang DAP ekoran serangan bertubi-tubi parti itu terhadap agama Islam,” katanya ketika dihubungi di sini hari ini.
Apa yang jelas, tindakan puak DAPigs itu cuba nak menjual nama Allahyarham Nik Aziz hanya boleh dianggap sebagai satu taktik Politik Keji dan bertujuan mahu mengelirukan ahli PAS yang masih kental menyokong kepimpinan parti itu secara terbuka!!!
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. terlebih mamai/meroyan air ketum kot ? kah kah kah kan dah semua tahu kelemahan bercampur keburukan dap ? kononnya kuat sangat ke ? itu lah sejak berkawan ngan mahathir kan .. dah lupa apa nama ? lepas ni apa pulak modal anak doktor perawat khinzir ni..

    BalasPadam
  2. Jngn percaya lagi dgn Dap

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping