Jumaat, Mac 17, 2017

Heh! Nampak gayanya, ini bukan kali pertama pemimpin dikalangan puak PKR tu tampil menghina kepimpinan PAS secara terang - terangan melalui kenyataan media terbuka seperti ini.

Jika sebelum ini, Setiausaha Agung PKR tampil membuat dakwaan secara terbuka dan menegaskan bahawa PAS merupakan sebuah parti yang suka mengkhianati rakan mereka yang lain.

Kenyataan pemimpin kanan PKR itu dibuat sewaktu tampil memberikan ceramah diatas pentas Politik parti serpihan PAS, PAN yang juga merupakan musuh utama kepada PAS pada ketika ini.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan semalam, Si Mak Lampir Zuraidah merangkap Ketua Wanita PKR itu mendakwa, PAS hanya merupakan sebuah parti Politik yang mengejar Populairiti.

Katanya, sikap PAS yang gemar membuat kenyataan kononnya sedang mengadakan rundingan dengan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) hanya sekadar mengejar populariti.

Ketua Wanita PKR itu juga berkata, dia enggan mengambil kisah perkembangan rundingan PAS-PPBM, kerana ia tidak menyumbang kepada prinsip 'satu lawan satu' dalam PRU yang akan datang.
"Ada banyak kenyataan yang saya rasa ia adalah untuk mendapatkan populariti politik. Saya tidak ambil kisah tentang mereka (PAS) yang mahukan populariti dengan kenyataan itu, dan ia tak akan dapat membantu untuk memastikan pertandingan satu lawan satu dan menang dalam PRU14," katanya kepada Antarapos, hari ini.
Dalam erti kata mudahnya, penghinaan yang diberikan oleh pemimpin kanan PKR ini merupakan satu pengkhianatan kepada PAS secara terang - terangan. Maka persoalannya, ada PAS masih lagi mahu bersekongkol dengan PKR selepas mereka dihina sedemikian rupa!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Masa depan mak lampir dlm politik pun dah semakin suram. Pru 14 nanti mungkin hanyut dah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping