Rabu, Mac 08, 2017

Kesungguhan pemimpin parti serpihan PAS yang mahu merampas Kelantan dilihat lebih berpangkal kepada dendam selepas kecewa tidak mendapat sebarang jawatan pada Muktamar yang lalu.

Setiausaha Badan Perhubungan PAS Kelantan berkata, sehingga ke hari ini tidak nampak perjuangan pemimpin Parti Amanah Negara (PAN) berpaksi kepada dasar parti yang sebenar.

Katanya, mereka hanya dilihat lebih bersifat emotif dan disulami perasaan dendam kesumat terhadap PAS selepas tewas dalam pemilihan yang telagh diadakan sewaktu Muktamar 2015.
“Kerana dendam terbit pula fitnah-fitnah yang dilontar mengenai pelbagai isu terhadap kerajaan negeri dan PAS,” katanya di Kota Bharu.
Sebelum ini, Presiden PAN yang juga dikenali sebagai Mat Sabu dilapor berkata, parti itu sedia menggantikan PAS mentadbir Kerajaan Kelantan pada pilihan raya umum ke-14 (PRU 14).

Menurut kata Mat Sabu, usaha itu dibuat kononnya bagi `menyelamatkan’ Rejim PAS Kelantan yang telah ditubuhkan oleh Allahyarham Tok Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat sebelum ini.

Che Abdullah yang juga merupakan anggota Exco Negeri turut berkata, kalau dilihat berdasar gerak kerja, pemimpin PAN bersungguh - sungguh mahu bertembung dengan PAS di Kelantan.
“Apabila berputik dendam, orang hendak nasihat pun payah. Mereka enggan mendengar. Kalau berpangkal kepada pemikiran strategik, itu lain pula.
“Sepatutnya pakar strategi mereka boleh nasihatkan kesan pertandingan tiga penjuru akan memberi impak negatif. Dalam isu PAN saya lihat lebih berpangkal kepada dendam,” ujarnya.
Pokok pangkalnya, selain menjadi parti Ternakan DAPigs yang menjalankan semua kerja - kerja parti itu untuk memburukkan PAS, PAN hanya wujud untuk melunaskan dendam para pemimpin mereka yang Gila Kuasa. Bukannya diorang nak memperjuangkan rakyat!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Itulah kerja pendendam politik. Nak jawatan dn kuasa tpi perangai haprak. Mat Sabu pernah ada kes khalwat dgn isteri org. Tak sedar diri. Ingat dia baik sangat.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping