Sabtu, Mac 11, 2017

Hahaha!!! Nampak gayanya, baru hari ni puak - puak PAS ni nak rasa menyesal selepas mereka dipergunakan oleh Si Apek Kit Siang ni. Dengan orang tua yang dah nyanyuk pun diorang boleh kena main.

Ini dapat dilihat melalui perhimpunan aman yang diadakan oleh kira-kira 100 ahli Pas Gelang Patah di luar pekarangan Masjid Jamek Gelang Patah di sini,  selepas selesai solat Jumaat.

Wakil kumpulan itu, Hairy Rizwan berkata walaupun pernah bersama dalam Pakatan Rakyat, tetapi kini pihaknya sudah tidak ada lagi keperluan untuk bekerjasama dengan DAP yang secara jelas menolak pindaan Rang Undang-Undang Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) (Pindaan) 2016 atau RUU 355.

Malah beliau berkata pihaknya turut kesal membantu Pakatan Rakyat berkempen dalam PRU13 lalu sehingga memenangkan Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang di kawasan Gelang Patah.
"Hari ini jelas, Kit Siang membelakangkan kami sebagai orang Melayu malah menikam Pas dari belakang. Untuk itu, kami menyokong sepenuhnya keputusan presiden untuk memutuskan hubungan dengan DAP," katanya.    
"Bukan itu sahaja, kami bersetuju dengan tindakan untuk memutuskan hubungan dengan parti-parti yang ada kaitan dengan DAP.
"Terus terang kami nyatakan, PKR dan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) adalah parti yang sedang menikam Pas, namun, pada masa sama menghulurkan tangan untuk berkawan. Kami nampak permainan ini," kata Hairy yang sudah 12 tahun bersama dengan Pas.
Media sebelum ini melaporkan, Abdul Hadi tidak dapat menerima DAP semula disebabkan beberapa alasan antaranya kerana parti itu menentang pelaksanaan pindaan RUU 355. Selain itu, beliau mendakwa DAP mempunyai agenda tertentu berhubung kerjasama semula itu kerana ingin menang dalam PRU akan datang.

Pokok pangkalnya, puak - puak PAS tu baru hari ni sedar bau hancing yang dah melekit kat badan mereka akibat dikencing oleh Punah-Sihat DAPigs tu sebelum Pilihan Raya Umum yang lalu. Padahal, orang dah lama bagi tau yang DAPigs tu parti PENIPU!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. Kalau Pas Gelang Patah menyesal terima LKS,UMNO Bahagian Kubang Pasu jangan tidur lena kerana RACUN PBBM sedang berleluasa disana jangan harapkan Datuk Seri Najib sahaja untuk menangkis dakyah pembohongan 3M(MUKHRIZ DOLPHIN MAHATAIK DAN MUHIDDIN GEDIK).TOLONG BANTERAS SEMULA KERANA RAMAI YANG DAH PERCAYA PADA TOHMAHAN,TERUTAMANYA ORANG2 MELAYU.MEREKA LEKA PADA ZAMAN MAHATHIR TAPI TAK TAHU MAHATHIR TELAH SALAH GUNA WANG RAKYAT BERBILLION2 TAPI BLOGGERS KURANG,SEKARANG INI DATUK SERI NAJIB TERPAKSA BERHEMPAS PULAS MENGHAPUSKAN RASUAH YANG DIHIDUPKAN ZAMAN MAHATAIK.WAKIL RAKYAT DIBAHAGIAN KUBANG PASU JANGAN DUDUK AND TUNGGU MACAM TUNGGUL KAYU LAKUKAN SESUATU JANGAN POPULARITI KITA SEBAGAI ADUN KERANA KERINGAT ORANG LAIN YANG BEKERJA.JANGAN BIARKAN PARTI PBBM BERTAPAK DIKUBANG PASU.

    BalasPadam
  2. Sememangnya orang Islam tak sepatutnya angkat kafir harbi sebagai pemimpin. Berdosa kerana pemimpin sedemikian tidak akan memertabatkan Islam.

    BalasPadam
  3. Jgn tertipu lgi dgn Dap.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping