Isnin, Mac 13, 2017

Hahaha!!! Nampak gayanya makin tak tido malam la Si Menteri Besar Selangor ni dibuatnya. Kalau dulu ada Rafizi Ramli yang sering mengorek rahsia dia siang sampai ke malam.

Tapi kemudian Si Rafizi tu dah jadi Syaitan Bisu kerana hanya mendiamkan diri berhubung isu penyelewengan yang berlaku dibawah batang hidung Si Menteri Besar Selangor tu sendiri.

Walhal, Si Rafizi tu sendiri sebelum ini pernah membuat dakwaan mengenai kewujudan 'Rasuah Betina' didalam pentadbiran Rejim Pakatan Selangor pimpinan Si Menteri Besar Selangor tu.

Tindakan Si Rafizi yang hanya mendiamkan diri mengenai perkara tersebut menjadi satu persoalan besar, bukan sahaja dikalangan rakyat. Bahkan dikalangan ahli PKR sendiri turut mempersoalkannya.

Malah, Si Chagubard pun pelik kenapa Si Rafizi yang selama hari ini suka mengorek lobang bontot Azmin boleh bertindak mendiamkan diri apabila berlaku penyelewengan dan salah-guna kuasa.

Maka sebab itulah peranan Si Rafizi tu telah diganti oleh Datuk Jamal Yunos yang sering kali tampil mendedahkan kepincangan yang berlaku dalam pentadbiran Rejim pimpinan Azmin.

Kali ini, Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar tu sekali lagi tampil dengan kontorversi yang melanda pentadbiran Rejim Pakatan Selangor berhubung skandal sebanyak RM 30 billion Dana Rakyat.
"Saya ada bukti bagaimana mereka (kerajaan Selangor) melakukan projek dalam negeri ini, iaitu melalui projek tak telus, melalui kroni untuk mendapatkan dana berjumlah sebesar itu bagi tujuan tersebut," katanya kepada pemberita di Kelab Veteran Komando Kuala Lumpur, di sini.
Mendakwa Si Menteri Besar Selangor tu tau mengenai dana tersebut, Jamal berkata, dia akan menyerahkan bukti berhubung skandal RM30 bilion itu kepada pihak SPRM dalam masa terdekat.
"Azmin tahu pasal RM30 bilion... saya belum hantar lagi, tetapi saya berharap agar siasatan segera dilakukan selepas pendedahan saya," katanya.
Jika sebelum ini, Datuk Jamal Yunos pernah tampil dengan pendedahan mengenai penglibatan Teresa Kok yang didakwa mengambil duit dana rakyat dari YAWAS untuk kepentingan peribadinya sendiri.

Pokok pangkalnya, kini Datuk Jamal Yunos tu dah jadi macam Rafizi yang suatu ketika dahulu sibuk nak menentang penyelewengan yang berlaku dalam Kerajaan. Tapi sekarang, Si Rafizi tu hanya menjadi Syaitan Bisu je bila kena pada batang hidung dia sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping