Rabu, Mei 10, 2017

Hahaha!!! Nampak gayanya pentaksub Nombor Satu DAPigs ni sedang berada dalam keadan yang cukup terdesak untuk menunjukkan yang dia masih lagi relevan untuk puak Pakatan Haprak tu harapkan.

Jika sebelum ini, sudah timbul kecurigaan dikalangan penyokong - penyokong Pakatan Haprak tu dan mula mempertikaikan apakah peranan yang dimainkan oleh parti pimpinan Si Mat Sabu ni.

Kalau dilihat dari satu sudut, kewujudan parti pimpinan Si Mat Sabu tu hanya semata - mata kerana disebabkan dendam terhadap bekas parti yang mereka sertai sebelum ini iaitu PAS.

Hakikatnya, parti yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu sama sekali tidak mempunyai hala tuju yang khusus melainkan untuk menjadi Barua dan Balaci Abdi kepada DAPigs secara terhormat.

Maka dek kerana bengkak mendengar penyokong Pakatan Haprak tu berbisik - bisik sesama mereka sendiri memburukkan partinya membuatkan Si Mat Sabu tu mula bengkak tak tentu arah.

Tapi yang kelakarnya, Si Mat Sabu ni cuba nak menaikkan semula keyakinan penyokong - penyokong Pakatan Haprak tu dengan cara mempergunakan dua buah NGO yang dulunya berasal dari PAS.

Namun tambah mengecewakan ialah apabila Pengerusi ANAK tu sendiri mengakui bahawa NGO pimpinannya itu tidak dapat untuk mempengaruhi minda peneroka Felda secara keseluruhan.
"Nak harapkan NGO Anak sahaja, kita tak mampu, dengan adanya Hisbah kita yakin usaha ini dapat dipertingkatkan lagi dan hasil perbincangan kita akan mulakan kempen memerangi rasuah di kawasan parlimen Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak,  iaitu di Parlimen Pekan," katanya di sidang medianya di Ibu pejabat Amanah, di sini.
Kiranya awal - awal lagi anak buah Si Mat Sabu tu tak yakin dengan gerakan yang mereka lakukan. Bagaimana mungkin Si Mat Sabu tu boleh memberikan harapan kepada NGO seperti itu?

Pokok pangkalnya, tindakan yang dilakukan oleh Si Mat Sabu tu hanya membuktikan bahawa dia sendiri sedang berada dalam keadaan terdesak kerana mula dilabelkan sebagai Liabiliti kepada Pakatan kerana GAGAL memainkan peranan dalam gabungan tersebut!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. mat sabu adalah kepala taik tu pasal semakin tak laku.

    BalasPadam
  2. Mat sabu tu tak boleh harap. Dulu pernah kena tangkap khalwat dgn bini org. Itulah taraf ketua Pan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping