Jumaat, Oktober 27, 2017

Begitulah nasib mereka yang menyertai DAPigs itu rupanya. Pucuk pimpinan parti tidak mempedulikan mereka biarpun mereka sudah menjadi wakil rakyat yang mewakili parti itu sekali pun.

Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila pucuk pimpinan parti itu lansung tidak mempedulikan kebajikan ahli parti biarpun mereka sudah dipilih menjadi wakil rakyat sebelum ini.

Sehingga ke hari ini, sudah berapa kali Lim Guan Eng tampil memberikan alasan yang tidak masuk akal setiap kali munculnya krisis seperti yang sedang berlaku dibawah Rejim DAPigs pimpinannya.

Si Guan Eng tu pernah memberikan alasan kononnya banjir kilat yang melanda Pulau Pinang adalah disebabkan hujan lebat sedangkan isu itu berlaku akibat ketidak-prihatinannya.

Sementara dalam isu yang berkaitan dengan tragedi tanah runtuh di tapak pembinaan projek perumahan Tanjung Bungah baru - baru ini, Si Guan Eng tu beri alasan ianya kemalangan ditempat kerja.

Padahal, tragedi yang meragut nyawa pekerja tapak pembinaan itu berlaku juga disebabkan ketidak-prihatinan Rejim DAPigs terhadap bantahan yang telah disuarakan sebelum ini.

Dari satu sudut, Si Guan Eng itu dilihat cuba nak melepas tangan dari memikul tanggungjawab dan memberikan alasan kononnya krisis yang berlaku itu tidak ada kaitan dengan dirinya.

Maka tidak hairan sekiranya Si Guan Eng tu juga boleh tampil dengan memberikan alasan kononnya penyakit yang sedang dihadapi oleh Ahli Parlimen Raub itu tidak ada kaitan dengan parti.

Mungkin bagi Guan Eng, penyakit yang sedang dideritai oleh Ahli Parlimen Raub itu bukan disebabkan kerana dia menyertai DAPigs. Sebaliknya penyakit itu adalah kecuaian Si Ahli Parlimen Raub itu sendiri.

Mungkin atas dasar itu pucuk pimpinan DAPigs seperti Guan Eng mengambil pendirian untuk membiarkan Si Ahli Parlimen Raub itu menderita menanggung penyakitnya secara bersendirian tanpa mereka memberikan sebarang bantuan yang diperlukan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping