Selasa, Oktober 31, 2017

Kalau sebelum ini, bukan main lagi Si Rafizi tu membuat ugutan macam orang hilang akal nak memfailkan saman terhadap Datuk Rizal Mansor ekoran pendedahan yang dilakukannya.

Ugutan itu dibuat apabila Datuk Rizal Mansor mendedahkan derma dari rakyat yang telah disalah-gunakan oleh Rafizi untuk membayar kepada syarikat milik dirinya sendiri sebelum ini.

Ekoran pendedahan itu, Rafizi menerusi video sidang media atas talian selama satu jam setengah menyifatkan tindakan Datuk Rizal Mansor itu sebagai bodoh. Dan ianya diulang beberapa kali.
"Walaupun sebelum ini saya tidak pernah menyaman sesiapa pun. Cakaplah apa pun, saya buat hubungan seks dengan lelaki, kucing ke, binatang ke, saya tak pernah saman.
"Contohnya, Papagomo paling banyak hentam saya tapi saya tak pernah saman walaupun fitnah-fitnah yang Papagomo buat seperti dakwaan saya dipecat dari Petronas kerana mencuri wang tuntutan perbelanjaan, dia kata saya gay dan sebagainya, saya tidak pernah saman.
"Kerana apa (saya tak saman)? Sebab Papagomo bankrap. Miskin. Bukan boleh buat dapat duit pun. Buang masa sahaja.
"Tetapi kali ini lain, kerana saya ingat Datuk Rizal Mansor ini ada back up kuat. Dia mempunyai wang dan mempunyai back up dan dokongan wang yang besar. Ya lah, dia tolong bawak beg Rosmah Mansor. Dalam tu berapa banyak wang? Beg itu sahaja kalau dijual boleh bayar saman kami," kata Rafizi.
Soalnya sekarang, adakah Si Rafizi itu sudah membuat laporan dan memfailkan saman terhadap pendedahan yang dilakukan oleh Datuk Rizal Mansor berhubung isu derma dari rakyat tersebut?

ATAU, adakah Si Rafizi tu hanya sekadar pandai meroyan macam budak kecik menerusi klip video yang disebarkan sebelum ini? Kalau dia setakat pandai bercakap je, baik tak payah. Buang masa je buat ugutan sedangkan dia sendiri Kecut Buah Kerandut!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Amboi amboi amboi, jangan le kacau I,boring tau!!,tak kuasa aku.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping