Rabu, November 22, 2017

Sedar atau tidak, tapi itu hakikatnya. Dua orang Ahli Parlimen PAS yang tidak mengundi semalam membuktikan bahawa puak Pakatan Haprak tu hanya ibarat sampah tanpa sokongan mereka.

Dek kerana kesipuan dimalukan oleh dua orang Ahli Parlimen PAS itu membuatkan puak Pakatan Haprak tu tak habis - habis meroyan tak tentu arah dan membuat dakwaan terhadap mereka.

Antara lain, ada yang mendakwa kononnya dua orang Ahli Parlimen dari 'parti suci' itu telah mengkhinati amanah yang diberikan oleh rakyat dikawasan mereka dengan bertindak sedemikian.

Dan katanya, pemimpin yang paling kecewa sekali ialah Si Sam Ketot tu kerana dia telah hilang kemaluan secara terbuka oleh dua orang Ahli Parlimen PAS itu secara terang - terangan.

Menurut kenyataan yang dikeluarkan oleh salah seorang pemimpin Pakatan Haprak tu semalam, Si Sam Ketot tu didakwa telah bertemu dengan Ahli Parlimen PAS untuk menolak Bajet 2018.

Adalah dilaporkan bahawa pertemuan tersebut diadakan bagi mendapatkan jaminan mereka mengundi bersama anggota Parlimen Pakatan Haprak tu untuk menolak bajet tersebut.
“Anggota Parlimen Bukit Katil (PKR) sebenarnya yang paling kecewa semalam. Beliau beritahu kami (AMANAH) yang beliau telah berjumpa MP parti suci (PAS) sebelum undi dan dapatkan jaminan mereka untuk mengundi bersama HARAPAN.
“Tiba-tiba undi MP 'parti suci' tak solid (kukuh). Masih ada dua MP yang berkecuali,” kongsi Hanipa di Facebooknya hari ini.
Secara tidak lansung, tindakan dua Ahli Parlimen PAS yang berkecuali sewaktu undian itu dibuat membuktikan bahawa mereka tidak 'dibeli' oleh puak yang hanya mementingkan diri sendiri. Bila susah, pandai pulak diorang pujuk. Bila senang, habis semua disepak terajang!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Maki hamun, perli dan fitnah pas tpi nak minta sokongan pas. Politik apa macam ni.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping