Jumaat, November 10, 2017

Hebat! Kira bagus la bila DAPigs ni sanggup mengutip derma untuk disalurkan kepada mangsa banjir di Pulau Pinang. Itu menunjukkan Rejim DAPigs pimpinan Si Guan Eng tu GAGAL.

Gagal menguruskan bencana dengan baik. Gagal untuk menghalang kejadian banjir kilat itu berlaku akibat kerakusan dia nak mengejar pembangunan yang tidak terancang di Pulau Pinang.

Malah Si Guan Eng tu juga secara tidak lansung Gagal merancang perbelanjaan untuk mengatasi masalah banjir kilat yang kerap kali berlaku di negeri yang diperintah oleh DAPigs itu sendiri.

Kerana isunya bukan baru hari ini Pulau Pinang dilanda banjir kilat. Tapi dah banyak kali ianya berlaku dan telah dibangkitkan sebelum ini. Malangnya, Si Guan Eng tu yang buat pekak.
Namun yang lebih malang ialah apabila DAPigs sehingga ke hari ini masih GAGAL untuk menjaga kebajikan ahli partinya sendiri. Kutip derma 4 hari untuk mangsa banjir boleh pulak.

Tapi kenapa puak DAPigs tu tak nak kutip derma untuk membiayai perbelanjaan perubatan bagi Ahli Parlimen Raub yang juga merupakan wakil tunggal Melayu mereka di Parlimen?

Adakah tahap kesihatan Ahli Parlimen Raub itu tidak begitu penting buat DAPigs sehingga membuatkan mereka tidak mengambil berat dan lansung tidak mempedulikan dirinya?

Mungkin, tahap kesihatan Ahli Parlimen Raub itu tidak memberi sebarang manfaat kepada parti. Sebaliknya, pengundi di Pulau Pinang lebih penting memandangkan mereka akan memberikan undi kepada parti itu untuk kekal memerintah kelak!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Pemimpin raub tu abaikan sajala..xperlu jdkan isu dap tak bantu dia sebagai alat politik..dah mmg salah diri sendiri pun pikih parti yg jdkan melayu sbg alat tuk raih undi saja..so biarlah dia tanggung sendiri akubat pilihan dia tu..umno pun cari la isu lain takut bosan pl rakyat duk baca isu raub ni..tq

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping