Rabu, November 22, 2017

Bekas ahli seumur hidup PKR, Badrul Hisham Shaharin mendakwa Tun Dr Mahathir Mohamad sengaja menggunakan sesi dialog 'town hall' bersama anak muda malam tadi untuk terus menghina Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Badrul yang lebih dikenali sebagai Chegubard berkata 'hubungan baik' bekas perdana menteri itu dengan Anwar pada ketika ini di dalam Pakatan Harapan (PH) semata-mata untuk menyelamatkan dirinya dan ahli keluarga.
"Dr Mahathir menyebut antara yang memaklumkan dia mengenai salah laku seks Anwar ialah adik (Datuk Seri) Azmin Ali. Dr Mahathir turut menyebut dia bertemu sendiri dengan mangsa seks Anwar yang diliwat dan sebagainya.
"Turut ditemui ialah seorang lelaki yang Anwar lancapi, tegas Dr Mahathir lagi. Dr Mahathir dengan jelas dan nyata memaklumkan dia tidak akan menerima seorang 'peliwat' sebagai pemimpin negara.
"Adakah anda percaya Dr Mahathir hendak Anwar bebas dan keluar memimpin negara, atau sekadar perkuda anda semua untuk selamatkan legasi politik dan selamatkan harta dia, keluarga, proksi dan kroni?," demikian menurut Chegubard di dalam satu kenyataan.
Dalam dialog 'town hall' bersama anak muda di Petaling Jaya semalam, Tun Mahathir diajukan pelbagai soalan daripada peserta berhubung dakwaannya terhadap Anwar sebagai Peliwat.

Tun Mahathir mendakwa dia tidak terlibat dengan tindakan polis yang menyiasat kegiatan salah laku seks Si Ketua Penipu itu pada tahun 1998 dan menegaskan bahawa tiada sesiapa pun mahu mempercayainya.

Bagaimanapun ketika sidang media yang diadakan selepas sesi dialog itu tamat, Tun Mahathir menjelaskan beberapa perlakuan seks luar tabie yang didakwa telah dilakukan Anwar.

Malah Tun Mahathir juga berkata bahawa dirinya tidak dapat menerima seorang peliwat menjadi pemimpin negara, selepas dia mengetahui Si Ketua Penipu itu bukan sahaja meliwat bahkan turut 'melancapi' mangsanya!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping