Rabu, November 01, 2017

Heh! Buat malu je Si Budak Hingusan tu mendabik dada mengaku kononnya dia seorang Pendebat yang hebat di Malaysia apabila dia dimalukan oleh seorang anak raja secara terbuka.

Perkara itu jelas apabila Si Budak Hingusan tu sampai hari ini masih gagal membuat sebarang laporan kepada SPRM berhubung wujudnya sogokan RM 5 juta yang didakwa sebelum ini.

Tampil memperlekehkan tindakan itu, anak kepada Raja Petra Kamaruddin, Raja Sara tetap mempertahankan pendiriannya yang turut mempertikaikan kredibiliti Ketua Armada PPBM itu.

Sebelum itu, Raja Sara telah memuat - naik rakaman video di Facebook terhadap Syed Saddiq berhubung isu yang sama dan mendakwa ianya hanya pandangan peribadinya sahaja.
“Saya tidak ada masalah dengan sesiapa. Cuma maksud saya, bila pihak sebelah (pembangkang) dah berlaku sesuatu, itu sebab saya tulis macam itu di Facebook,” katanya kepada MalaysiaGazette petang tadi.
Menurut Raja Sara, apa yang cuba dibangkitkan dalam rakaman itu adalah gesaan supaya Syed Saddiq supaya membuat laporan kepada SPRM jika berlaku unsur sogokan sepertimana yang didakwa.
“Kalau dia tahu ada rasuah berlaku dia patut buat laporan ke SPRM. Kalau tak buat laporan bermakna kamu selindung. Dengan undang-undang yang kita ada, kalau ada ugutan lapor kepada polis. Kalau dia buat laporan polis, SPRM tidak boleh bertindak. Jadi dia kena lapor ke SPRM,” tegasnya lagi.
Pada 4 Oktober lepas, Syed Saddiq dalam sidang medianya mendakwa diancam oleh individu yang mengugut keluarganya agar beliau melepaskan jawatan sebagai Ketua Armada dan politik .

Syed Saddiq turut membuat laporan polis terhadap ancaman yang dibuat terhadap diri dan ahli keluarganya oleh pihak yang menawarkan RM5 juta kepadanya untuk meninggalkan PPBM.

Namun tindakan yang mendakwa kononnya dia menerima ugutan dan melaporkannya kepada pihak Polis hanya dianggap sekadar taktik untuk mengelakkan diri dari membuat laporan kepada SPRM.

Bagi sesetengah pihak, apa yang dilakukan oleh Si Budak Hingusan itu menunjukkan bahawa dia sebenarnya tidak mempunyai sebarang bukti berhubung dakwaan kewujudan sogokan RM 5 juta seperti mana yang telah didedahkan sebelum ini!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping