Selasa, November 07, 2017

Kalau dibaca semula status yang dimuat-naik oleh Si Nurul Izzah ni dalam laman Instagramnya sebelum ini, ianya jelas menonjolkan sifat retorik Ahli Parlimen PKR Lembah Pantai itu sendiri.

Antara lainnya, Si Nurul Izzah menekankan soal pembangunan seimbang yang mengambil kira infrastruktur yang berpatutan - khusus dalam menghadapi fenomena banjir kilat yang berlaku baru - baru ini.

Kenyataan Si Nurul Izzah tu merujuk kepada isu banjir kilat di Kuala Lumpur. Namun , jika dilihat dari satu sudut, kenyataan Si Nurul Izzah itu juga boleh ditujukan kepada Rejim DAPigs Pulau Pinang.

Realitinya, fenomena banjir kilat yang melanda negeri itu pada ketika ini adalah disebabkan keengganan Rejim DAPig itu mendengar serta mengambil kira infrastruktur yang berpatutan.

Dek kerana kegagalan Rejim DAPigs mengutamakan keperluan dan suara rakyat  itu yang membuatkan kejadian banjir kilat sering berlaku dan akhirnya mengakibatkan Pulau Pinang lumpuh.

Tapi hakikatnya, Si Nurul Izzah tu juga perlu sedar bahawa dia juga turut mengabaikan pembangunan infrastruktur yang lebih baik untuk rakyat dikawasan yang diwakilinya sendiri.

Kalau tidak, takde la orang dari kawasan Parlimennya tampil membuat bantahan dan mendesak agar dia mengambil berat soal perobohan surau Balai Islam Kampung Kerinchi baru - baru ini.

Dengar katanya, Ahli Parlimen PKR Lembah Pantai itu digesa supaya tidak hanya pandai sehingga tidak mengendahkan permasalahan utama umat Islam khususnya melibatkan isu perobohan surau kerana kerakusan pembangunan.

Secara tidak lansung, bantahan dan desakan itu membuktikan bahawa Si Nurul Izzah tu hanya sekadar berlagak 'SUCI' seperti seorang pejuang yang bersih sedangkan realitinya dia hanya setakat pandai bercakap tak tentu arah dan suka menabur fitnah!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. dia sampaikan wang sumbangan bg pihak IJM bukannya duit dia pun puiii

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping