Selasa, November 07, 2017

Ketika Pulau Pinang sedang dilanda banjir terburuk sejak 20 tahun yang lalu (menurut laporan media), nampak gayanya pemimpin di Malaysia berpusu - pusu memberikan bantuan.

Tanpa mengira latar belakang kaum dan juga fahaman Politik, pemimpin Kerajaan Barisan Nasional tanpa perlu diminta atau diarah sentiasa bersiap sedia membantu sebanyak mana yang mungkin.

Biar pun Rejim DAPigs sering kali tampil dengan tuduhan serta dakwaan yang buruk terhadap Kerajaan Barisan Nasional, namun ianya tidak sedikit pun menimbulkan rasa benci.
Sebaliknya, Kerajaan Barisan Nasional tetap konsisten menampilkan komitmen terhadap rakyat secara keseluruhan walaupun sering dihasut oleh puak Pakatan Haprak itu setiap hari.

Begitu juga dengan keprihatinan Rejim PAS Kelantan yang kerap kali dilemparkan dengan pelbagai kejian serta tohmahan dari kepimpinan Rejim DAPigs sejak mereka berpisah dari Pakatan sebelum ini.

Tetapi malangnya, bagi sesetengah pemimpin dikalangan puak Pakatan Haprak itu sendiri, ada agenda yang lebih perlu diberikan keutamaan serta perhatian mereka iaitu pembebasan Si Ketua Penipu itu.
Himpunan Anwar 1000 Hari di Dataran Merdeka malam semalam.
Kiranya, tindakan keluarga Si Wan Azizah ini seolah - olah cuba memperolokkan kesengsaraan yang sedang dialami oleh rakyat Pulau Pinang yang sedang ditimpa musibah pada ketika ini.

Mungkin bagi mereka, malang yang menimpa keluarga mangsa Banjir di Pulau Pinang itu tidak mampu untuk menandingi kesengsaraan yang sedang dialami oleh Si Ketua Penipu tu sedangkan ianya berlaku diatas kegagalan dirinya yang tidak mampu mengawal nafsu!!! 
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping