Isnin, November 13, 2017

Hahaha!!! Nampak sangat puak Pakatan Haprak ni jenis golongan manusia yang mudah 'sentap' tak tentu arah bila orang kutuk diorang secara terbuka. Tapi, kalau orang kutuk diorang boleh pulak.

Inilah contoh golongan manusia yang tak sedar diri. Bila diorang membuat dakwaan terhadap orang lain boleh pulak. Tapi bila kena batang hidung sendiri, mula la diorang hilang akal.

Itu menunjukkan yang puak Pakatan Haprak ni jenis golongan yang tidak boleh menerima sebarang kritikan. Asal dikritik sikit je, maka diorang pun melompat macam Beruk kena belacan.

Tambah memalukan ialah apabila diorang melabelkan seseorang tu Penyamun, Pencacai, Barua dan Pemakan dedak sesuka hati, takde pun orang lain nak menggelupor macam diorang.

Tapi bila ada orang sebut diorang tu dari golongan 'Penyangak' pun dah boleh menyebabkan diorang menggelupor membuat desakan suruh Hadi Awang jangan 'Baling Batu Sembunyi Tangan' ke?

Padahalnya, diorang sendiri jugak yang mengakui bahawa label 'Penyangak' tu tidak ditujukan kepada sesiapa yang tertentu. Perkara itu dinyatakan oleh Setiausaha PAN dalam kenyataannya sebelum ini.
“Dia sebut tak penyangak itu siapa? Saya nak tanya siapa penyangak yang dimaksudkan itu?
“Oleh kerana kita tak tahu susah kita nak berikan jawapan yang pasti dan sikap tidak mahu bertanggungjawab atau sikap baling batu sembunyi tangan bukanlah sikap yang baik bagi seorang pemimpin politik di peringkat nasional,” katanya kepada Antarapos.
Tapi yang herannya, kalau dah Si Hadi Awang tu tak sebut siapa 'Penyangak' yang dimaksudkan, kenapa pulak puak Pakatan Haprak tu yang nak menggelupor tak tentu arah?

Malah sampai tahap nak buat dakwaan kononnya Si Hadi Awang tu sengaja 'Baling Batu Sembunyi Tangan' bagai. Tidakkah itu menunjukkan yang puak Pakatan Haprak tu dah terasa 'Songeh' seolah - olah label 'Penyangak' itu ditujukan kepada diorang secara tak lansung!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Pakatan Haprak tak boleh terima kritikan. Klu depa kritik dan hentam org lain boleh.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping