Khamis, November 02, 2017

Heh! Nampak sangat betapa retoriknya Si Rafizi ni bila dia berbicara secara terbuka selepas keluar dari kaca televisyen malam semalam. Cepat betul Si Sotong ni berubah pendirian.

Kalau sebelum ini, semua benda yang dibuat oleh pihak Kerajaan tak betul belaka. Takde lansung perkara yang baik dilaksanakan oleh Kerajaan pimpinan Barisan Nasional dikaca mata Si Rafizi ni.

Bahkan semuanya tindakan dan perlaksanaan yang dijalankan oleh Kerajaan demi untuk menjaga kebajikan rakyat dianggap sebagai 'Gula - Gula' untuk memancing undi semata - mata.

Tapi selepas keluar televisyen malam semalam, tiba - tiba Pakar Strategi PKR itu mula berubah fikiran dan mendakwa pembentangan Bajet 2018 yang dibuat oleh Perdana Menteri baik belaka.

Antara lain, Si Rafizi tu membuat pengakuan secara terbuka bahawa Bajet 2018 itu memberikan pulangan dan manfaat yang cukup besar serta mendapat kesan positif kepada ekonomi Negara.

Bahkan Rafizi juga berkata rakyat sebenarnya amat mengalu-alukan sebarang pengumuman kerajaan yang mampu memberi manfaat kepada mereka tanpa mengira parti politik yang memerintah.
"Bagi saya mudah, sebaik-baiknya kalau apa-apa dikembalikan kepada rakyat, saya tiada rungutan kerana lebih banyak diberikan (kepada rakyat) adalah lebih baik," kata Mohd Rafizi yang juga Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR).
Malah Rafizi turut mengakui Pengerusi Felda Tan Sri Shahrir Abdul Samad telah memainkan peranan yang baik bagi memastikan pengurusan Felda berada pada landasan yang betul sedangkan sebelum ini dia sering menuduh Tan Sri dengan pelbagai dakwaan!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Selalu lah RTM menjemput YB Rafazi,supaya YB Rafazi dapat BERKATA BENAR salain daripada yanag BENAR In'sa'allah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping