Sabtu, April 23, 2011


Ini satu parti yang paling keji pernah wujud dimuka bumi ni. Mereka yang jadi anggota dalam parti ni memang dasar tak sedar diri.

Maaf cakap, tapi parti DAPigs ni memang babi. Itu benda yang tak perlu dipertikaikan lagi. Diorang memang sebuah parti yang kuat memainkan sentimen perkauman.

Ada hati jugak diorang nak kata UMNO parti perkauman. Memang betul pun. UMNO adalah sebuah parti untuk memperjuangkan hak Melayu di Malaysia ni.

Tapi bila bertanding dalam Pilihanraya, UMNO bertanding dibawah payung Barisan Nasional yang turut membariskan parti - parti lain.

DAPigs? Diorang bertanding bawah payung apa? Sudah tentunya bawah payung Chauvinis yang berpaksi pada satu kaum sahaja.

Berani DAPigs nak kata diorang bukan sebuah parti yang rasis? Lupakan lah hasrat tu. Mereka takkan berani kata diorang bukan parti yang rasis.

Sebab itulah Tun Dr. Mahathir berani mengulangi kenyataan yang dibuat sebelum ini: DAP adalah sebuah parti perkauman!!!

Jika benar DAPigs bukan parti perkauman, sila jawab persoalan berikut kalau diorang boleh jawab:

1. Siapa yang beria - ia mempertikaikan hak - hak keistimewaan Melayu berdasarkan Perkara 153 dalam Perlembagaan Persekutuan?

2. Siapa yang selalu mempertikaikan kuasa Raja - Raja Melayu dan penggunaan Bahasa Melayu sebagai Bahasa Rasmi Negara?

3. Golongan manakah yang beria - ia menolak Islam sebagai agama rasmi Persekutuan dan cadangan penubuhan Negara Islam yang diperjuangkan oleh PAS?

4. Pernah tak kita dengar DAPigs memperjuangkan orang Melayu atau bangsa lain selama mereka berpijak dalam gelanggang Politik Negara?

5. Berani atau tidak DAPigs mempertahankan kesucian agama Islam apabila ada pihak yang mencaci dan mencerca Islam di Malaysia ini?

Jawapan kepada soalan - soalan diatas memberi gambaran jelas bahawa DAPigs adalah sebuah parti yang kuat dengan sifat perkauman.

Walaupun keanggotaan DAPigs terbuka kepada semua kaum, tapi hakikat sebenarnya semua orang dah tahu. 

Walaupun Pengerusi Parti DAPigs ini seorang yang berketurunan Sikh, DAPigs tidak pernah sekali pun bangkit membela mereka.

Jangan la kita terus terpedaya dengan sebuah parti yang hanya tahu memperkudakan kita dan memperbodoh - bodohkan kita semata - mata untuk kepentingan Politik mereka sahaja. Maka perlu disangkalkan lagi bahawa DAPigs ADALAH SEBUAH PARTI PERKAUMAN!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping