Khamis, Ogos 25, 2011


Semut semalam berkesempatan untuk menghadiri Majlis Jamuan Berbuka Puasa Bersama dengan YAB Perdana Menteri Malaysia di Temerloh.


Program dimulakan dengan sesi lawatan Perdana Menteri ke Pejabat UMNO Bahagian Temerloh yang baru di Pekan Mentakab.


Kemudian program diteruskan ke Dataran Tok Gajah dimana selautan manusia hadir untuk berbuka puasa dengan YAB Perdana Menteri Malaysia ni.


Malah, Datuk Seri Najib juga turut diberi kesempatan untuk menyampaikan ucapan kepada para hadirin sebelum masuk waktu berbuka.

Acara diteruskan pula dengan solat Maghrib, Isya' dan Terawih serta solat sunat Witir secara berjemaah. 


Diantara waktu Maghrib dan Isya', sesi tazkirah disampaikan oleh YB Syed Ibrahim, ADUN Kerdau yang menang dalam Pilihan Raya Kecil yang lalu.


YAB Perdana Menteri juga turut meluangkan masa beramah mesra dengan tetamu yang hadir selepas solat sunat selesai.


Agak - agak korang la kan. Pernah tak korang tengok mana - mana aktiviti seumpama ini dibuat oleh Si Ketua Penipu tu? Korang fikirkan lah sendiri ye.
Categories:

0 comments:

Catat Komen

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping