Khamis, Ogos 04, 2011


Ha!!! Korang jangan salah sangka. Hakikatnya PAS memang lebih tahu mengenai UMNO daripada ahli atau pemimpin UMNO sendiri.

Tak payah susah - susah nak bertanding atau nak mendaftarkan diri jadi ahli. Duduk diluar pun diorang tahu apa yang sedang berlaku dalam UMNO sekarang.

Kalau tidak, macam mana pulak diorang boleh tahu pasal gerakan yang KONONnya nak menjatuhkan Datuk Seri Najib ni?

PAS hari ini mendakwa wujudnya 'gerakan' dalam Umno untuk menyingkirkan Datuk Seri Najib Abdul Razak sebagai Perdana Menteri.
Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali berkata gerakan tersebut bagi menjatuhkan Najib sebelum pilihan raya umum ke-13 kerana presiden Umno dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor dilihat sebagai "liabiliti kepada BN".
"Ada gerakan serius yang meminta supaya Najib berundur daripada (jawatan) perdana menteri.
"Najib dan Rosmah dilihat liabiliti kepada BN kerana pada waktu ini ia memberi kesan negatif kepada pilihan umum akan datang," katanya dalam satu sidang media di Kuala Lumpur.
Hehehe... Nampak sangat la PAS ni sebenarnya nak cuba untuk mengalih perhatian rakyat terhadap isu yang sedang melanda mereka ketika ini.

Macam orang yang tak boleh terima kenyataan pun ye jugak. Apa yang biasa orang kata...nak menegakkan benang yang basah? Lebih kurang macam tu la.

Yang dilihat menjadi liabiliti yang paling besar sekali pada ketika ini bukan PM. Tapi Si Ketua Penipu tu sendiri. Dia yang memporak-perandakan Pakatan Pembangkang pada ketika ini.

Nak tutup malu punya pasal, diorang cuba nak gunakan taktik Poo...singh seperti yang biasa digunakan oleh Si Ketua Penipu tu. Tapi nampak sangat kantoinya.

Ada ke wartawan mintak dia ulas mengenai pertemuan sulit diantara Nik Aziz dan Tengku Razaliegh, itu je jawapan dia? Tak ke bongok tu?

Kalau dah tak reti menipu tu, jangan menipu la brader. Apa guna dia jadi Setiausaha kepada parti yang memperjuangkan Islam tapi hukum menipu pun dia tak tau? 

Ke itu yang dikatakan sebagai perjuangan Islam? Itu bukan perjuangan Islam namanya. Itu Perjuangan Kepala Tengkorak dia!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping