Jumaat, Ogos 26, 2011

"Betui La Depa Ni Tak Boleh Harap!!!"
Wah!!! Bukan main lagi puak - puak Jaga Bontot Si Ketua Penipu yang diimport dari australia ni ek. Pandai jugak dia main Poo...sing.

Ingatkan kalau Si Ketua Penipu tu bawak orang luar, ada la taktik lain yang akan digunakan. Tapi taktik yang sama jugak yang diguna pakai dek diorang ni rupanya.

Hari ini, sekali lagi Pakar DNA yang dibawa khas dari Australia memberikan keterangan sebagai saksi pembelaan bagi Si Ketua Penipu tu.

Antara lain, Dr. Brain McDonald banyak mempertikaikan mengenai prosedur yang dibuat oleh Dr. Seah dalam ujian DNA yang dijalankan sebelum ini.

Dia menyangkal keterangan Dr Seah bahawa wujud DNA Pengadu dan Tertuduh dalam ujian tersebut. Brian berpendapat ia adalah DNA namun ia bukan datang dari sperma.

Dia mendakwa ia kesan dari proses pengasingan sel dari air mani yang tidak betul kerana masih wujud sel bukan sperma semasa membuat proses mengganalisa DNA sperma.

Secara tak lansung, Dr. Brain tu turut mengakui bahawa memang wujud air mani dalam rektum Saiful.

Tapi dia cuba untuk memusing - musingkan fakta dengan menyatakan ianya datang dari air mani dan bukan dari sperma. Pelik! Air mani dengan sperma lain ke?

Ada nama lain ke untuk air mani atau sperma dalam bahasa Australia? Ke dia yang tak faham bahasa atau bahasa yang dia belajar lain dari orang lain?

Seterusnya, Ram Karpal turut merujuk kepada carta dan Brian menyatakan bahawa sampel swab B7 mengandungi DNA Lelaki Y yang dominan. Tidak ada tanda - tanda degradation.

Hah! Kan tak pasal - pasal je kantoi. Sekali lagi dia mengakui bahawa memang ada DNA lain didalam rektum Saiful yang dikenali sebagai Lelaki Y.

Itu la pasal. Nak sangat main Poo...singh sampaikan diri sendiri pun dah naik pening. Kan tak pasal - pasal je dah kantoi.

Mana la Si Ketua Penipu tu nak letak muka dia lepas ni ek? Ada pemain import pun tak boleh pakai!!! Bikin susah sama nipon!!! Hehehe...


Ps: Kes ditangguhkan sehingga 19 hingga 23 September depan.

1 ulasan:

  1. ringkasnya nwar bayar dr brian 5 juta amno bayar dr brian 6 juta maka dr brian dapat 11 juta berpusing-pusinglah jawapannya. nwar memang telah kena konspirasi olih saksi kerajaan dan saksinya sendiri.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping