Khamis, Disember 08, 2011


Semakin hari, semakin banyak pulak hal yang ditimbulkan oleh Dato' Sri Diraja MB Pahang ni ye. Lepas satu - satu benda yang dibuatnya.

Hari tu, dilempangnya Si Fuziah Thoron tu dalam sidang Dewan Undangan Negeri. Kali ni, dia malukan pulak Si Tony Puaka tu depan orang ramai.

Macam mana dia buat? Mudah je. Dengan merasmikan Kedai Rakyat 1Malaysia pertama di Negeri Pahang. Meh baca cerita dia.
KUANTAN, 7 Dis - Menteri Besar Pahang, Dato' Sri Adnan Yaakob telah melancarkan Kedai Rakyat 1Malaysia yang pertama di negeri ini pagi tadi.
Kedai yang dibuka di persimpangan Jalan Bukit Ubi ke Jalan Gambut dijangka mendapat sambutan hangat dari kalangan rakyat kerana ia menawarkan jualan barangan harian dengan harga yang lebih murah.
Turut hadir pada majlis pelancaran itu ialah Pengarah Urusan Mydin Holdings Datuk Ameer Ali Mydin.

Pembukaan kedai rakyat 1Malaysia itu dijangka mendapat sambutan hangat kerana ia terletak dilokasi tengah bandar dan mudah untuk dilihat oleh orang ramai yang lalu lalang di situ.
Tinjauan mendapati, orang ramai berpusu-pusu berkunjung ke kedai terbabit hingga petang tadi untuk meninjau sendiri barangan jualan yang ditawarkan.
Hah!!! Mau tak sakit otak Si Tony Puaka tu bila dia baca cerita ni. Dia sikit punya gila nak halang kedai KR1M tu dari terus beroperasi, sekarang dah semakin bercambah.

Macam - macam cerita yang dia buat, tapi tak de satu pun yang dapat diterima oleh rakyat. Mana taknya. Semua cerita dia tipu belaka. Siapa nak percaya?

Itulah, orang suruh buat kerja membantu rakyat, dia degil. Nak juga kerja menipu sana sini. Sekarang, korng pikir la sendiri. Layak ke Si Tony Puaka ni jadi pemimpin dan wakil korang dimasa akan datang!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. tony puakan dgn ustazah nurul izzah kafir ni gagal untuk membendung kedai rakyat 1malaysia dari terus menular untuk membantu rakyat malaysia...
    lagi banyak kedai rakyat 1malaysia makin sasau la apek babi ni dgn ustazah kafir nie...

    pejuang hamas...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping