Khamis, Disember 08, 2011


Korang baca tajuk, mesti korang tak percaya yang orang PKR di Lembah Pantai ni sanggup memalukan Ahli Parlimen Kesayangan diorang ni kan?

Tapi tak pe. Korang baca dulu artikel dibawah ni. Lepas tu, kalau korang tak percaya, korang boleh pegi sendiri kat link yang Semut sediakan dibawah.
Hari ini saya membuka Facebook YB Nurul Izzah. Inilah kali pertama aku buka FB beliau selepas MATC Lembah Pantai tempohari.



Status terbarunya hari ini ialah:-

"Perjumpaan bersama Cabang2 PKR Selangor malam ini jam 8.30 malam di Restaurant Wembley Klang :)"

Status sebelumnya pula ialah:- "Program Surau Nur Hidayah Pantai Permai :)".

Untuk makluman pembaca, Program di Pantai permai ini ialah program lama pada 3hb Sept 2010. sila tengok sini untuk bukti: 



Saya nak tanya sikit pada YB kaki tumpang program ini, yang menuduh kami kumpulan Reformis memporak-perandakan PKR Lembah Pantai,


"itu je ke program ko boleh buat?!"

YB Nurul ni tahu kah semalam Kondo Rakyat ada masalah air. 

Habis sampai tengahari ni tak nampak-nampak muka apa ke jadahnya ko jadi wakil rakyat ni? Ni sibuk plak malam ni nak pegi Klang, Klang tu ke yang undi ko jadi ahli parlimen itu hari? Sibuk berkempen, sibuk kehulu-kehilir keluar negara, tempat sendiri tak turun.

Mana Team harapan Baru bodoh tu? Tak hantar laporan ke? 

Sibuk sangat luar kawasan, tak payah jadi wakil rakyat sinilah! Jadi wakil rakyat kat Indon ke, bukan ke orang sana sayang kat awak?

Ini ke sebabnya admin YB terpaksa cover line letak program lama di Pantai Permai sebagai status update FB?

Malu lah sikit yb woi!
Tak mustahil benda ni boleh berlaku sebab salah seorang blogger Pro Pakatan pun dah melabelkan Si Nurul Izzah ni sebagai YB BABI!!! Lagi pun, dia bukan tau buat kerja. Yang dia tau menipu rakyat. Jadi, korang fikir la sendiri!!!

- Sumber dipetik dari sini.
Categories:

9 ulasan:

  1. mantap bro...

    may be dia nak pindah bertanding Klang.

    BalasPadam
  2. Dia dengan bapak hebat dia sama sahaja. Bukankah disuruh oleh Nabi Muhammad agar mencari sumber yang halal agar dapat membentuk peribadi yang mulia.

    Dapat duit bilion-bilon tu sume dari sumber halal tak? Kalau tak halal tu sebabnya fe'el macam haramjadah!

    BalasPadam
  3. Bapa (Anwar Ibrahim) ada banyak perkataan bermula dengan huruf 'P'

    Selebih huruf 'P diturunkan kepada anaknya Nurul.

    Saki baki huruf 'P' diberikan kepada (Azizah).

    Banyak sangat huruf 'P' yang depa dapat... Last skali semua 'P' melingkup.
    HARAMJADAH Anwar !!!!!

    Duit hasil haram takkan ke mana2.... akan memakan diri dan memusnahkan segala2nya...

    BalasPadam
  4. tu pasal jgn pandang rupa... tu weapon yg paling kuat.. nurul kau ni seorang wanita yg baik kenapa nak ikut perangai bapak kau.. kubur kena tanggung tau... bapak kau tak kesahkan kau... jadi isteri yg baik sudah jaga suami kau. kalau suami kau tak gembira pada malam tu satu malam mailakat akan laknat kau. ingat izzah tugas kita dlm dunia ni bukan untuk merosakkan dunia tapi untuk beribadat kepada yg maha agong.... kalau hari ni bapak kau jadi PM besok dia mati kan rugi tu dia asik sibuk hal dunia aje.... ingatkan saudara muslim tu adalah tugas kita.

    BalasPadam
  5. tu pasal jgn pandang rupa... tu weapon yg paling kuat.. nurul kau ni seorang wanita yg baik kenapa nak ikut perangai bapak kau.. kubur kena tanggung tau... bapak kau tak kesahkan kau... jadi isteri yg baik sudah jaga suami kau. kalau suami kau tak gembira pada malam tu satu malam mailakat akan laknat kau. ingat izzah tugas kita dlm dunia ni bukan untuk merosakkan dunia tapi untuk beribadat kepada yg maha agong.... kalau hari ni bapak kau jadi PM besok dia mati kan rugi tu dia asik sibuk hal dunia aje.... ingatkan saudara muslim tu adalah tugas kita.

    BalasPadam
  6. doakan yg baik2..tapi masa aku nk kahwin dulu ostad ada nasihat sikit pada aku...

    1.cari lah keturunan yg baik2..
    2.yg kuat ilmu agamanya.
    3.yg cantik
    4.dan yg berharta....

    bab nurul izzah ni...tak tau katagori mana yg dia sangkut....tapi aku yakin yg no.1 tu dia hancur...ini adalah kenyataan dan satu malaysia tahu....

    bapak dia umat nabi lot...ada sejarah pulak yg amat memalukan ...buat kata org tua2 tujuh katurunan akan di kenang dan di ingat sampai bila2...nurul izzah di nasihatkan jgn lah bersengkokol dgn bapak mu...kelak tujuh keturunan akan terpahat dlm sanubari....bayangkan satu hari nanti ada mamat ke minah ke nak kahwin dgn anak nko...tengok2 keturunan main punkoq dan kaki panjat bini org...tak tahu le jodoh di tangan tuhan...tentu ada halangan.....generasi main punkoq yg diilhamkan oleh anuar akan di kenang sampai bila-bila......oleh seluroh rakyat selagi hayat di kandung badan.....

    BalasPadam
  7. budak kondo rakyat...

    woi org bodoh kat sini... kalau air takde pi jumpe BDKL la... suruh dia repair skit,

    tak kan ko sakit pi jumpe MP kot... , musti jumpe doktor...

    salah tempat pi mengadu...

    org lembah pantai menolak RNC la...

    BalasPadam
  8. Apa daaa..... Sebab air sampai keturunan korang sebut. jgn bicara pasal agama kalau bercakap tak Macam orang beragama.

    BalasPadam
  9. terang2an yg nak malukan dia bukannya org PKR. org bole pikir sendiri la. kesian Malaysia ada rakyat yg bodoh camni. takde air kejap terus jadi sewel.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping