Khamis, Januari 12, 2012


Satu perkara yang memalukan apabila seorang anak guam kini sudah hilang kepercayaan kepada peguam yang membelanya sebelum ini.

Tambah memalukan ialah apabila anak guam tu turut mempengaruhi pemikiran para pengikutnya agak tidak mempercayai apa yang diperkatakan oleh peguam tersebut.

Jika dia sendiri tidak percaya kepada peguamnya, apa tengkoraknya dia ambik peguam tu untuk membela dia dalam Mahkamah?

Dalam isu kes liwat Si Ketua Penipu tu terhadap Mohd Saiful, ada dikalangan blogger Pro Pakatan Pembangkang yang mengatakan orang UMNO tak percaya kepada bukti.

Kata mereka, orang UMNO lebih terpengaruh dengan apa yang diperkatakan oleh Mohd Saiful, mangsa dalam kes ini daripada keputusan yang telah dibuat oleh Hakim.

Tapi dalam masa yang sama, mereka juga menolak apa yang telah dinyatakan oleh Si Karpal Whilchar dalam penggulungan kes tersebut.

Bukan ke Si Karpal Whilchar tu jugak yang kata bahawa perlakuan liwat tu tetap wujud tetapi ianya atas dasar suka sama suka dan bukan sebaliknya?

Malah Hakim Mahkamah juga tidak menolak bahawa perlakuan diluar tabiie itu berlaku. Cuma mahkamah tidak boleh bergantung kepada keterangan Mohd Saiful sahaja.

Ada tak hakim mahkamah tu kata bahawa keterangan Mohd Saiful itu ditolak? Dalam perenggan mana yang hakim sebut perkara tersebut?

Apa yang jelas, Si Karpal Whilchar tu percaya yang Si Ketua Penipu tu telah meliwat Mohd Saiful. Bukan baru hari ini dia sebut benda tu. Tapi sejak dari dulu lagi.

Dan bukan Si Karpal Whilcahr tu je yang cakap macam tu. Si Biawak Guan Eng tu pun turut mengakui bahawa Si Ketua Penipu tu seorang Kaki Peliwat!!!

Jadi, kalau cakap Si Karpal Whilchar tu pun mereka tak nak dengar, buat apa pulak diorang menyalak - nyalak suruh orang dengar cakap mereka pulak!!!

Ps: Kata mereka, orang UMNO ni lagi mudah percayakan laporan Polis yang dibuat oleh Mohd Saiful daripada bukti saintifik. 

Yang Si Fuziah Thoron tu cakap menentang cakap pakar Nadir Bumi dan pakar Nuklear tu, kenapa diorang percaya? Tak ke itu pun bodoh namanya!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Kita harus ingat cerita lama. Sebelum Karpal mengambil alih jadi peguam Anwar, di satu sidang parlimen, Karpal mendakwa bahawa dia ada bukti Anwar terlibat dalam sodomi. Jadi agenda Anwar, setelah dia dibebaskan, dia mestilah bertindak mula menjatuhkan kredibaliti Karpal. Justifikasinya adalah supaya dia bebas dari cenkaman Karpal yang "menyimpan track record"nya. Takkan Anwar mahu dibayangi oleh Karpal selamanya. Juga tentu mengambil kira kata2 Karpal dalam sidang video ini:- http://www.youtube.com/watch?v=4HK-qVjB8sw
    Kata Karpal "Anwar sudah cukup menyusahkan negara, Anwar harus bertaubat".

    BalasPadam
  2. Yang masih menyokong Anuar hari ni cuma yang bangang,yang berkepentingan,yang berdendam kesumat,pak2 turut dan yang serupa dengan dia je...

    Yang dah tahu,yang baru tahu,yang ada akal sikit,yang berpandangan jauh,yang lebih resional,yang xdapat perhatian nuar,yang termakan janji kosong Nuar,yang talam dua muka dan yang tertipu dah pun meninggalkan Nuar.

    Aku...dari dulu lagi bukan penyokong Anuar

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping