Khamis, Januari 12, 2012


"Rakaman itu sebenarnya hendak ditujukan kepada ahli-ahli PAS dan penyokong PAS yang tidak hadir di Himpun 901 dan akan melihat rakaman tersebut di luar konteks peristiwa. 



Sesiapa yang ada bersama pada Himpun 901 tahu yang sebahagian Muslimat PAS dan wanita yang hadir telah berhimpun di satu sudut tempat berhimpun untuk bermunajat kepada Allah SWT untuk membebaskan Anwar 


Kami telah mengetuai bacaan Ma’thurat dan Yasin. Malah pengumuman pembebasan Anwar diumumkan sebaik sahaja muslimat habis membaca Yaasin. Sebahagian muslimat telah mengadakan sujud syukur sebaik sahaja keputusan diketahui di tempat perhimpunan. 


Kalau kita singkap sirah Rasulullah saw, apabila Nabi s.a.w. sampai di Madinah baginda di sambut oleh muslimat dengan nanyian dan rebana untuk menzahirkan kegembiraan. 



Hanya orang yang tidak mendalami hukum sahaja yang membangkitkan isu suara wanita itu aurat pada ketika ini.



Apa pun oleh kerana ia satu perkara baru dan bukan satu budaya muslimat, bagi mereka yang merasa tersinggung, Dewan Muslimat memohon maaf dan akan lebih berhati-hati dengan perangkap Umno BN di masa akan datang". - HaprakDaily



Ps: Dalam erti kata lainnya, nyanyian dan munajat yang dilakukan oleh Muslimat PAS kat atas ni umpama nak menyambut Si Ketua Penipu tu macam sambutan Nabi S.A.W la ye?

Dah nampak sangat la yang puak - puak PAS ni jelas jauh terpesong dari perjuangan mereka yang sebenarnya. Sampaikan Peliwat pun nak diraikan macam Nabi ni, perjuangan Islam menda kejadahnya!!!
Categories: , , ,

13 ulasan:

  1. pelik2yg pemikiran muslimat telah di racuni...apa nak jadi...jati diri untuk menolak kebatilan nampak sudah kabur... Di akhir zaman nanti seorg yg bathil dan bermuka-muka akan diangkat jadi pemimpin..renung-renungkan lah

    BalasPadam
  2. ni dah akhir zaman la ni..pemimpin diorang ni tak bermuka2 ke?..aku yakin hadi awang ngan nik ajis tau siapa nuar brahim ni...tapi tetap dijulang gak..kan?..

    BalasPadam
  3. Kalu anak dia kena liwat kat bung nuar baru dia tau makna 'aib'.

    BalasPadam
  4. Jaga rumah tangga UMNO dulu ... dah OK baru cakap .....

    BalasPadam
  5. kepala hotak depa yang dok terpekik terlolong dengan perkataan MAMPOS UMNO tu apa .... elok ker peribadi macam tu .... tak pernah pun aku dengar orang UMNO/MIC/MCA dok menjerit mampos PAS .... akai ada kaaa.... memang sah depa nie dah sesat dan sesat dan sesat dan sesat dan sesat dan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesatdan sesat dan sesat dan sesat dan sesat

    BalasPadam
  6. sbg wanita saya malu dgn perangai mcm ni. mana wanita DAP? mereka tak malu ke kat wanita DAP?

    BalasPadam
  7. untuk makluman, kebanyakan yang hadir bukan daripada muslimat pas. mereka kemungkinan daripada penyokong dsai.

    BalasPadam
  8. bakal ibu ibu yang akan melahirkan anak suka melalak di jalanan. Kot ada yang mengandung tu anak pun jadi kaki melalak lah bila keluar nanti, tak da jalan lain ke nak membina sifat ibu cintakan keamanan....oh ibu-uu kau lah contoooh kamiiiii, kami kan mlalak macam ibu, tapi jangan marah kami,,,

    BalasPadam
  9. mereka ini bukannya muslimah tetapi betina2 khawarij/syiah yang bersepah2 didalam sebuah parti yang kini dipanggil hamPAS

    BalasPadam
  10. bukan lah...sapa kata depa muslimat PAS..depa semua wanita dan puteri UMNO yang menyamar jadi muslimat PAS.... ini semua konspirasi kehkehkeh..

    BalasPadam
  11. jgn mengmbil bandingan bagaimana muslimah mnyambut Nabi..dgn mnybut peliwat haramjadah tu.. kalau org kritik sikit kata org UMNO...awat ? hangpa ingat org UMNO je ke yg pandai kritik hangpa...aku org tak dak parti tapi kelaku hangpa tu mcm di rasuk syaitan...knpa? org UMNO lrg hangpa mengaji Qur'an ke?, lrg tutup aurat ke? larang sembahyang ke? lrg pegi haji ke? lrg pegi pondok ke? lrg masuk sekolah ke? bunuh org yg pegi sokong Nuar ke?...takdak kan? habis tu, knp? zalim tang mana, bwk pelari duit memali tu tak zalim ke?, lntik anak menantu jadi pegawai tggi krjaan negeri tak rasuah ke?...kepala bana sungguh hangpa semua ni..kalau tang org lain semua tak kena...mat sabu dok jilat pungkog bini orang pun hangpa dok sokong...aku tak bulih, mulalah aku mengamuk, betina mcm ni kena ckp mcm ni je...baru padan...

    BalasPadam
  12. yaa le tuu tuan haji najibu & puan hajjah rosma yg serba molek ... maharajah & maharani UMNO maksum katakan...

    sebab tuuu wanita/ puteri UMNO tercium2 tangan... mengangkat sembah mahrajah UMNO ... supaya sampai hajat2 dihati... ada nak jadi wakil rakyat, ada lobi projek, kontrak, .. dan apa2 la habuan dri maharajah umno tu..... parti yg lain apa bole bagi?

    BalasPadam
  13. anon 10:22PTG

    satu je perkataan yg aku jumpa dalam kamus PEMBANGKANG..yang sesuai untuk anda..
    HARAMJADAH...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping