Rabu, Januari 11, 2012


Wakaka!!! Tak sangka pulak ada orang yang akan marah bila diri dia tidak diiktiraf sebagai seorang yang bodoh. Tapi, bagi Naib Presiden PAS ni, lain sikit ceritanya.

Bagi dia, tak de orang yang bodoh melainkan diri dia je. Maka sebab itu dia bagi komen yang memang jelas membuktikan keBODOHan diri dia sendiri.
Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar berkata adalah "tidak masuk akal" bahawa ketiga-tiga letupan yang berlaku di perkarangan kompleks mahkamah Kuala Lumpur pada hari Isnin lalu dilakukan oleh penyokong-penyokong Pakatan Rakyat.


Iini kerana, katanya bom-bom berkenaan telah menyebabkan kecederaan kepada penyokong Pakatan sendiri dan merosakkan beberapa kenderaan mereka.



“Polis kena perjelaskan dari pihak mana. Takkan orang yang simpati dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang letak hingga kereta exco pun kena," katanya kepada Malaysiakini.



Mahfuz merujuk laporan muka depan akhbar Utusan Malaysia hari ini, yang memetik sumber polis mendakwa letupan dibawa oleh mereka yang menyertai perhimpunan Kempen Bebas Anwar 901.
Dia lupa yang puak - puak penyokong Si Peliwat tu mampu melakukan apa sahaja demi untuk meraih simpati rakyat semata - mata.

Malah ada diantara mereka yang sanggup mati demi mencapai tujuan tersebut. Tengok macam pemandu kepada Si Peliwat tu pun cukup la. 

Dia sanggup menipu kata disuntik racun pada malam sebelum keputusan dikeluarkan. Tapi bila kantoi, dia cepat - cepat cabut lari dari hospital tersebut.

Itu tak pe lagi. Dia juga turut mendedahkan keBODOHan diri dia apabila meminta agar pihak Polis dapat mengawal keadaan sewaktu Konvensyen Pakatan diadakan kelak.
Mengenai langkah-langkah tambahan yang akan diambil oleh Pakatan Rakyat bagi memastikan kejadian yang sama tidak berulang di Alor Setar, hujung minggu ini, Mahfuz berkata: “Minta polis dapat kawal bukan sahaja di sana tapi juga di (semua) program biasa."
Bukan ke sebelum ini puak - puak Pakatan Pembangkang tu kata yang pihak Polis ni kejam dan zalim. Jadi, menda jadah pulak dia nak mintak Polis berkawal untuk mereka?

Sebelum ni diorang bukan main memaki hamun pihak Polis dengan pelbagai tuduhan, gelaran dan tohmahan. Sekarang tau pulak diorang nak mintak tolong.

Macam orang meludah ke langit. Akhirnya jatuh ke muka sendiri. Nasib baik la yang kena pada muka dia tu sekadar ludah je. Kalau taik, Baru Padan Muka dia!!!
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. mahfuz omar ni sebelum masuk politik memang dah bodoh apatah lagi bila dia masuk politik...bertambah2 lagilah kebodohannya

    BalasPadam
  2. anak sendiri tak terjaga....

    BalasPadam
  3. mungkin tindakn ala-pengganas nni ddr puak2 rasis assobiyyah...prkosa ata pukidaa ato pelampau2 umnogok atu sb plis sndri?

    BalasPadam
  4. Semut api mmg bengong.. Nape xcaci Tok Guru, aku nak tgk ko kena sambar petir.. Insya Allah..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping