Isnin, Februari 06, 2012


Hah! Ni apa cerita pulak ni? Apa pulak yang Datuk Dr. Hassan Ali ni dah buat sampai puak - puak Parti Angguk Saja tu tergolek di Temerloh?

Rasanya, dah banyak laman blog dan Facebook Pro Pakatan Pembangkang yang mengatakan Datuk Dr. Hassan Ali turun ke Temerloh petang tadi.

Semut baru je dapat video berkaitan dengan program Bicara Ummah yang disampaikan oleh Dr. Hassan Ali ni. Sekarang ni dok tengah nak edit dulu.

Jadi, kalau korang nak tau apa cerita dia di Temerloh tadi kena la korang tungguuuu....
Categories: , , ,

11 ulasan:

  1. tadi pegi tengok ceramah dia. memang kelas la. boleh kata tak de ayat menghina individu. Roadshow dia hanya nak pakat semua melayu dan islam tubuh NGO jati. demi IMR - islam melayu dan institusi raja. dgn JATI diharapkan dpt menguatkan akidah, syariah dan akhlak org islam dan secara automatik, melayu.

    memang kelas.

    BalasPadam
  2. cepatlah keluarkan video tu..tak sabau den

    BalasPadam
  3. Aku akan memertahankan dato hasan ali....beliau fenomena!

    BalasPadam
  4. Sabar...ada dua bahagian...Bahagian 1 akan dikeluarkan sebentar lagi...video penuh esok ye...Insya Allah...

    BalasPadam
  5. Bestlah...aku suka..aku suka...

    BalasPadam
  6. mcm mana nak berdaftar dlm pertubuhan jati ni..

    BalasPadam
  7. Dah lama kita tunggu pemimpin melayu islam mcm dato hassan ali....belaiu hadir tepat pada masanya....teruskan pejuangan dato....jutaan umat berada di belakangmu tidak kira parti apa kami ikuti...tetapi demi islam....kita wajib nyahkan parasit , puak kristian dlm pkr dan komunis dlm DaP.....kami tahu dato hassan ali tahu bnyk kepincangan dlm kerajaan pakatan....terutama bila islam di ainaya..islam dilekehkan....dulu mereka sahabat kita dlm pas membela nasib allahyarham bekas mufti yg dipecat kerana teguran beliau berkenaan pertandingan ratu cantik.....sekarang pak lebai pas pecat exco agama yg mempertahan islam dari di carik carik dan dikoyakkan oleh kafir harbi DAP dan puak pibral pluralsme , libral dan kristian misionary PKR di selangor....dasayat amat dasyat apa yg berlaku d selangor......pas kini jadi parti angguk saja p.a.s pd DAP dan PKR...portfolio agama pkr ambik pas tukar nama lagi jadi parti adat sukan p.a.s.....sampai bila islam terus mahu di unta?.?

    BalasPadam
  8. BEST CERAMAH HASSAN ALI NIE??
    ISHHH... MACAM KUDA TEMPANG JE..
    SURUH DIA TUBUH PARTI SENDIRI LA.. KALU BEST SANGAT..!! TAKDE GUNA, AMBIK PLATFORM ORANG!!
    MACAM "POKOK API2" JE...
    JADILAH MACAM ZAID IBRAHIM.. SOLO!! BUKAN API-API..!!

    BalasPadam
  9. Kami org org pas dari paya pulai temerloh sgt teruja dgn kepetahan dato hassan ali berhujah.....kami tetap bersama dato....walau kami dihalang dari mendekati program dato hari ini tapi demi islam..demi keadilan...demi kebenaran kami datang juga...alhamdulillah kami puas dengar ceramah dato....sila datang lagi dato....takbir!!....

    BalasPadam
  10. tak ada sape menghalang ke org2 pakatan masuk dlm dewan tun abd razak tu....jgn kelentong...mungkin dah penuh....dia nak tubuhkan ngo.jati...visi..islam..melayu..raja2...imr....org2 pas ramai dlm memang terkedu lah...tak ada memburukan org...cuma jgn jadikan org2 rosak moral jadi pm....dan mengatakan pas telah lari hala tu bila bersama dap pkr......ertinya kembalilah pada umno....sama visi..dgn jati

    BalasPadam
  11. salam tuan...
    kalau boleh,sy minta diselitkan video Dato' Hassan Ali memimpin selawat di Dewan Tun Razak,Temerloh..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping