Sabtu, Februari 18, 2012


Apa nak jadi la dengan puak - puak Pakatan Pembangkang sekarang ni ye? Tak habis - habis lagi diorang nak menipu disana sini.

Di Pekan baru - baru ni pun, Si Ketua Penipu tu terus menerus mengencing rakyat dengan menyatakan sokongan dia terhadap Israel.

Dia mengakui bahawa dia tetap dengan kenyataan yang dibuat didalam Asian Wall Street Journal untuk mempertahankan keselamatan Negara Israel.

Namun, seperti biasa, dia kata Utusan salah buat laporan berkaitan dengan isu tersebut. Kononnya, kata dia, Utusan tak reti baca bahasa Inggeris.

Maka sebab itulah dia ambik tindakan dan saman pihak Utusan kerana salah buat laporan, kata dia kepada 30 orang penduduk di Pekan tu.

Yang dia tak cerita dengan orang di Pekan tu ialah mengenai dua temubual yang dibuat sebelum ini. Satu dengan BBC dan satu lagi dengan WSJ.

Dia saman kenyataan yang dilaporkan dalam BBC. Dia tak saman kenyataan yang keluar dalam WSJ. Ini kenyataan yang keluar dalam WSJ:

"Saya Menyokong Penuh Segala Usaha Untuk Menjamin Keselamatan Negara Israel"
Kan Terang - terang nampak yang dia menyokong serta mengiktiraf Negara Rejim Zionis yang dah banyak membunuh rakyat Palastine tu.

Kalau dia kata yang pihak Utusan tu tak reti baca Bahasa Inggeris, maknanya dia nak kata Majlis Syura Ulama PAS tu pun tak reti baca bahasa Inggeris jugak la ye?

Dalam erti kata mudahnya, dia nak kata yang Majlis Syura yang dipengerusikan oleh Si Wali Terompah tu sama je bodohnya dengan Utusan, tak gitu?

Mungkin sebab itulah Pak Berahim nak angkat kaki dari terus bertanding di Pahang dalam PRU akan datang. Sesak dia nak jawab dengan ahli mengenai kenyataan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu. Buat pening kepala dia je!!!

- Bersambung...

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping