Jumaat, Februari 24, 2012


Wakaka!!! Nak tergelak jugak bila baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Setiausaha Agung Parti Angguk Saja ni.

Sebelum ni, ingatkan isu berkaitan dengan kenyataan Si Ketua Penipu yang menyokong keselamatan Israel tak de bagi kesan apa - apa kepada mereka.

Rupanya, ada juga yang panas pungkoq. Hehehe... Siap dia bagi amaran lagi supaya orang lain jangan bising - bising pasal isu tu.

Nak pulak pemimpin UMNO. Dia suruh UMNO diam dan jangan laga - lagakan PAS dengan PKR. Tak payah suruh pun, diorng memang berlaga sendiri.

Yang satu kononnya nak perjuangkan Islam. Yang satu lagi memperjuangkan pluralisme dalam beragam. Tak ke dah berlaga tu?

Tambahan pulak, siapa suruh diorang masih duduk dalam kelompok puak - puak Pakatan tu sedangkan pendirian masing - masing jelas berbeza antara satu sama lain.

Jadi, nak tak nak diorang kena hadap la!!! Siapa suruh diorang BANGANG sangat dok sokong Si Ketua Penipu tu!!! Sekarang, lu tanggung la sendiri!!! Hahaha...
SHAH ALAM – Umno tidak perlu melaga-lagakan pemimpin Pas dan PKR dalam isu Israel kerana parti teras Barisan Nasional (BN) itu juga pernah menerima penyelesaian dua negeri  Israel dan Palestin, kata  Datuk Mustafa Ali hari ini.


Menurut Setiausaha Agung Pas ini, Umno lebih akomodatif terhadap Israel berbanding dengan sikap Ketua Umum Pakatan Rakyat (PR) Datuk Seri Anwar Ibrahim sendiri yang memberikan syarat untuk Israel jika mahu diterima iaitu menyokong dan mengiktiraf Palestin.



Kata Mustafa, tujuan sebenar Umno menekankan isu Israel dan Palestin ini adalah untuk memecahkan Pakatan Rakyat.



"Inilah yang ditakuti sebenarnya oleh Umno iaitu kekuatan ikatan antara parti-parti dalam Pakatan Rakyat," kata beliau dipetik Harakahdaily.
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. "UMNO takut dgn KEKUATAN ikatan parti2 dlm Pakatan..." Wakakaka....! Adeh, sakit pewut gelak. Hahahaha...

    BalasPadam
  2. dasar x sama.penyokong jd bercelaru.kata kebebasan bersuara,bila kritik sikit dah suruh tutup mulut.benda x betul mestilah perlu penjelasan,bukannya spin menyalahkan org lain.

    BalasPadam
  3. dalam pr dia orang berbeza pendapat tapi dia orang sembunyikan sebab nak pancing undi.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping