Khamis, Mac 15, 2012


Disebabkan Si Jambu Rafizi ni suka sangat buat fitnah yang bukan - bukan, maka dia bakal dibogelkan tak berapa lama lagi!!! Meh kita baca sikit info mengenainya:
Good try-lah ! Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli diatas pendedahannya tentang kos perbelanjaan pertunangan anak perempuan Perdana Menteri yang kononya dibayar menggunakan wang kerajaan.
Cubaan kali ini oleh pakar pengarah strategi PKR untuk mengaibkan Perdana Menteri pula dalam kes penyelewengan seperti mana madus operandi sama digunakan untuk menyerang Ds Sharizat Jalil akan memakan dirinya sendiri.
Sehingga kini dokumen pembayaran atau invoice yang didakwa menggunakan wang kerajaan untuk majlis pertunangan itu gagal dikemukakan secara sah.
Terkini rupanya rafizi mendapatkan maklumat tentang invoice tersebut dari seorang bekas pekerja hotel Shangri-la.
Dengar khabar, Rafizi membayar sejumlah wang berpuluh ribu ringgit kepada gadis itu untuk mengambil invoice pembayaran sehingga salinan itu gagal dikesan oleh pihak pengurusan dan kewangan hotel.
Bagaimana pun identiti gadis yang merupakan bekas pekerja  Hotel Shangri-la telah penulis kenal pasti.
Jika Rafizi gagal mengemukakan bukti dokumen kos pertunangan itu adalah duit kerajaan,bagaimana beliau berkuasa menyimpan invoice itu tanpa pihak hotel ketahui serta boleh berada ditangannya, penulis tidak beragak-agak untuk mendedahkan siapa gadis yang menyalurkan maklumat kepadanya. - Sumber
Mungkin, bagi Semut, petugas Shangri - La tu nampak peluang untuk dia dapat duit tambahan dengan menjualkan info tersebut kepada Si Rafizi ni.

Mana tidaknya. Memang itulah benda yang puak - puak Pakatan Haramjadah ni cari pun sebenarnya. Diorang sanggup buat apa sahaja untuk memburukkan imej sesiapa pun.

Semuanya dilakukan untuk mendapat kuasa dan meraih sokongan semata - mata. Jadi, tak kisah la kalau diorang terpaksa menghabiskan beberapa ribu untuk tujuan itu.

Lagi pun, yang diorang pakai tu bukannya duit diorang pun. Semuanya duit dana asing yang diterima mereka setiap bulan. Nak pulak dari Negara Yahudi tu.

Bila dah kantoi identiti petugas hotel tu nanti, Si Rafizi ni boleh buat cerita kata nyawa petugas tu dalam bahaya dan terancam. Ala, kita bukan tak tau. Dia kan Kaki Fitnah. Tak mustahil dia akan buat benda ni lagi!!! Dah memang itu je kerja dia pun!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. muka jambu??? mcm lembu ade la heheheh....
    bogelkan dia cukup2 depan anwar biar anwar leleh aiu liur tgk bontot jambu busuk ni.... biar anwar inject dia cukup2 hahahaha

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping