Sabtu, Jun 02, 2012


Semalam berakhir sudah dua program realiti TV yang menyaksikan kemenangan buat seorang artis dan satu kumpulan musik tempatan.


Seperti yang di’jangka ramai, hanya salah seorang daripada duo popular Johan Raja Lawak dan Zizan Razak bakal membawa pulang gelaran juara selain hadiah materialistik yang lain’nya.
Dalam persaingan pentas akhir Super Spontan yang baru sahaja berakhir, Zizan Razak telah di’sahkan sebagai juara mutlak mengalahkan enam peserta lain termasuk Johan Raja Lawak.
Kemenangan Zizan Razak pada malam ini membolehkan beliau membawa pulang sebuah kereta Toyota Camry dan wang tunai RM100,000.
Dalam perkembangan lain, Kumpulan Hujan telah berjaya muncul juara bagi program Versus yang disiarkan melalui rangkaian 8TV.
Dengan peratusan undian yang agak tinggi berbanding kumpulan yang lain, Hujan berjaya mengungguli senarai kumpulan yang lain untuk bergelar juara pada malam tadi.
Persembahan Hujan malam tadi sememangnya tidak boleh disangkal akan kehebatan mereka lebih lebih lagi dengan kemunculan mengejut Dato’ Siti Nurhaliza sebagai duet khas.
Hujan membawa pulang plaque kemenangan Versus selain wang tunai RM200,000 sebagai ganjaran utama selaku juara keseluruhan.
Syabas diucapkan buat kedua - dua pihak kerana berjaya memartabatkan dunia seni tanah air. Teruskan usaha sehingga dapat mempopularkan diri ke tahap yang seterusnya.
PS: Jangan jadi macam puak - puak Pakatan Pembangkang tu sudah la. Dah la kerajaan banyak membantu diorang dulu. Sekarang, diorang pulak main tikam belakang.
Ingat la sikit. Tanpa bantuan kerajaan Barisan Nasional, diorang pun takkan ke mana. Jadi, jangan la sampai kita jadi kacang yang lupakan kulit!!! Belajar - belajar la bersyukur sikit!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. yes, berjaya boikot johan walaupun aku peminat johon sebelum ni...

    tu la lain kali jgn duk gatal tangan kutuk BERSIH ye..hehehe.semoga jadi pengajaran..

    BalasPadam
  2. Eleeh sikitnya penyokong fuckatan ni ciput je hingga johan masih muncul naib juara walaupun dia diboikot oleh pencacai2 al-juburi....tak menggerunkan langsung...apa2 pun syabas pada kedua2 jozan...mungkin kali ni rezeki zizan...hari tu dah beri kemenangan pada johan artis paling popular....jgn percaya pada dakyah pembangkang tu hiburan pun nak politik jugak....terbukti fuckatan langsung tak bertaring johan masih ngetop...

    BalasPadam
  3. hahaha..admin mcm pukimak..ingat tu semua duit mak bapak menteri umno yg punya kaa.....haram jadah

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping