Isnin, September 24, 2012


Ala, kecoh betul la diorang ni. Setakat naik jet peribadi tu apa la sangat. Kalau Si Ketua Penipu tu kata ianya ditaja pun dah jadi benda yang tak heran dah.

Sejak akhir - akhir ni memang dah terang - terang diorang kantoi asyik terima tajaan dari Yahudi seperti George Soros tu. Jadi, apa nak pelik dengan isu tajaan ni.

Benda ni dah biasa Si Ketua Penipu tu buat. Bukannya benda yang baru. Dulu dia pun selalu jugak dapat tajaan - tajaan dari kawan - kawan ni.

Korang tak ingat ke? Isu Chinadolls, Isu Shamshidar, Isu Liwat dan sebagainya. Bukan ke semua tu juga ditaja oleh kawan - kawan Si Ketua Penipu tu?

Sampaikan dalam buku Tun Dr. Mahathir pun ada sebut yang Si Ketua Penipu ni pernah ditaja dengan empat orang Pelacur orang kawan dia.

Tinggal lagi, tajaan tu semua dia tak nak pulak mengaku kata kawan dia yang bagi ye tak. Tau pulak dia takut nak ambik tindakan terhadap kawan - kawan dia. 

Jadi, tak payah nak heran la dengan Si Ketua Penipu ni. Bab tajaan - tajaan ni semua memang dah menjadi norma buat Pakatan Pembangkang tu. Sedangkan maruah dia pun orang taja, inikan pulak setakat jet peribadi!!!
We have obtained more information about this Great Chameleon’s trip to Sabah and Sarawak on Sept 16.

The private jet is operated by Bresnan International Aviation of White Plains, New York. It’s an aircraft charter outfit and is the only aircraft they operate.

The aircraft owner is registered under Wells Fargo Bank Northwest, Salt Lake City. Either this Dassault Falcon 900 with the registration N990BB belongs to an American friend of Anwar Ibrahim or some rich fat cat is paying for the rental. - sumber
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. ini memang perkara biasa setiap parti pembangkang dalam negara islam akan ditaja olih negara2 bukan islam sebab mereka ada tujuan sulit.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping