Isnin, September 24, 2012



KUALA LUMPUR – Kisah mengenai pelakon wanita muda, Neelofa yang semakin hari semakin rapat dengan pengarah dan pelakon lelaki, Hans Isaac semakin diketahui umum.

Menurut laporan akhbar Mega Hits hari ini, dia mengakui yang dirinya agak rapat dengan Hans Isaac. Malah, mereka berdua semakin serasi untuk mengenali diri masing-masing.

Cuma, aturan perjalanan hidup untuk masa depan masih lagi tidak dibincangkan kerana masing-masing terlalu sibuk dengan kerjaya masing-masing.

Neelofa sendiri mahu fokus dan memberikan sepenuh komitmen dalam kerjaya lakonannya.

“Ya saya akui memang rapat dengannya (Hans). Mengenai perancangan masa depan itu kami berdua masih belum berfikir. Ini kerana kedua-dua juga masih sibuk dengan soal kerjaya masing-masing,” kata Neelofa.

Walaupun mereka mulai rapat sejak tahun lepas dan berlatar belakangkan agama yang berbeza, Neelofa gembira kerana kedua-dua belah keluarga gembira dapat menerima perkenalan antara mereka berdua.

Keluarganya juga menerima dengan hati terbuka sekiranya mereka berdua mempunyai jodoh untuk bersama.

Neelofa juga tidak segan memberitahu sikap Hans Isaac yang menjadi dirinya sendiri membuatkan dia mudah untuk berkawan dengan jejaka itu.

“Keluarga saya tahu dan mereka menerimanya dengan hati yang terbuka. Benda terbaik mengenai diri Hans adalah dia hanya menjadi dirinya sendiri ketika bersama saya,” katanya.
Categories:

0 comments:

Catat Komen

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping