Rabu, Januari 30, 2013


Hah!!! Ini satu pendedahan menarik. Sebelum ini, kita dah dengar cerita pasal seorang lagi pemimpin PAS yang bakal digugurkan oleh Majlis Syura.

Tapi, dalam pendedahan yang dibuat sebelum ini, nama peminpin tu belum lagi dapat dipastikan siapa. Jadi, ramai jugak la yang tertanya - tanya.

Tup-tup, hari ini muncul pulak satu surat mengenai aduan terhadap pemimpin - pemimpin yang berkenaan. Yang menariknya, surat tu ditulis oleh puak - puak Pakatan tu sendiri.


Heh! Tak sangka. Rupanya ada jugak orang yang tak puas hati dengan Datuk Dr. Haron Din ni ye? Agak - agaknya, kenapa la diorang tak suka dengan ye?

Adakah sebab dia tak suka berPolitiking macam pemimpin - pemimpin lain dalam Parti Angguk Saja tu? Adakah sebab dia suka bersendirian?

Atau adakah sebab dia banyak tak menyokong dasar perjuangan baru yang dijadikan agenda dalam PAS hari ini? Mungkin sebab dia tak nak tunduk pada DAPigs kot.

Tu pasal la ada pihak yang tak puas hati dengan dia. Soalnya sekarang, berani ke PAS nak ambik tindakan terhadap Datuk Dr. Haron Din ni?

Kita semua memang dah sedia maklum. Haron Din ni ramai pengikut dia. Kalau PAS ambik tindakan terhadap dia, mau mengamuk pengikut - pengikut dia nanti.

Tapi rasanya, PAS takkan berani nak ambik risiko tu. Nak pulak dah nak dekat dengan Pilihan Raya Umum ni. Lagi la diorang tak berani nak buat apa - apa. Lain la kalau diorang tu bongok sangat!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Komen

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping