Selasa, Februari 05, 2013


Herk! Betul ke banner Si Nurul Izzah tu ada unsur - unsur lucah sehingga ianya diturunkan oleh pihak Dewan Bandaraya Kuala Lumpur sebelum ini?

Kalau tidak, kenapa pulak DBKL nak turunkan banner tersebut tanpa sebarang sebab? Ini kisah sebenarnya. Ternyata, ianya bukan seperti yang dinyatakan oleh Nurul.

Alasan DBKL untuk menurunkan banner tersebut sangat munasabah. Waima dimana tempat sekali pun, kalau tak dapat permit, jangan harap nak gantung banner.

Perkara ni bukannya perkara baru. Dan ianya tak terkecuali di Negeri - Negeri Pakatan sendiri. Perkara tersebut turut dilaksanakan oleh pihak mereka.

Tengok di Pulau Pinang pun cukup la. Tak payah nak cakap banyak. Serupa je tindakannya. Jadi nasihat SH, tak payah la YB Lembah Pentai tu nak meroyan benda yang bukan - bukan. Usah sibuk nak jaga kain orang kalau kain sendiri pun berlobang - lobang!!!

CTS - Gambar-gambar di atas CTS ambil dari laman sosial Twitter Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah yang mengeluh dan tak puas hati setelah banner-banner ucapan selamat Hari Wilayah darinya hilang. Banner-banner ini diletakkan di Kerinchi dan di Jalan Pantai Baru. 
Mungkin Nurul Izzah terlupa beliau tinggal di Malaysia, khasnya ibukota Kuala Lumpur yang mempunyai undang-undang yang dilaksanakan oleh Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL). 
Sekiranya undang-undang tidak dipatuhi, pastinya tindakan akan diambil. Begitu juga dengan banner-banner di atas. CTS yakin benar ianya tidak mendapat permit atau kebenaran untuk dipasang. 
Salahkah DBKL untuk menanggalkannya? Tak payah cakaplah. Kalau di negeri-negeri yang diperintah oleh Pakatan Haram, pantang ada salah sikit yang dilakukan oleh Rakyat, pasti akan ditutup, disita atau diangkut oleh Majlis Perbandaran. Tak gitu? 
Kalau tak percaya, cuba baca laporan NST Online, di sini. Tokong Joseph Lim Guan Eng lagi kurang ajar menurunkan banner Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak, mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina di Penang. Kurang ajar? Tidak? Omputih kata "what goes a round comes around". - seterusnya...
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. hoi betina...dari kecik bapak kau sumbat perut mak kau dan adik beradik kau dengan duit gaji masa mula terlibat dalam UMNo samapi jadi TPM lagi banyak mulut betina ini.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping