Rabu, Februari 13, 2013


Hebat beb, hebat. Si Nurul Izzah ni memang cukup hebat bila tiba bab nak bermegah - megah dengan diri dia sendiri. Kira macam orang masuk bakul angkat sendiri la.

Walaupun yang bagi komen dibawah ni bukan la Si Nurul Izzah tu sendiri, tapi sifat bongkak dia jelas terpapar dalam laman twitter.

Dia cukup bangga bila Datuk Raja Nong Chik tolak cabaran untuk berdebat dengan dia sebelum ini. Bangga sampai boleh buat dia lupa diri.

Memang itulah masalahnya dengan Si Nurul Izzah ni. Dia terlalu bangga dengan diri dia sampai dia lupa tugas hakiki yang diamanahkan oleh rakyat.

Dia lupa, rakyat pilih dia jadi wakil mereka dengan harapan dia dapat membantu kehidupan sehari - harian mereka. Tapi, Si Nurul Izzah tu dah lupa.

Dia lebih senang berbangga diri macam ni dari nak melaksanakan tugas kepada rakyat. Takat bangga sebab Datuk Raja Nong Chik tolak cabaran debat buat apa.

Rakyat nak tengok pemimpin yang boleh membantu mereka. Rakyat nak pemimpin yang benar - benar ikhlas menolong dan menghulurkan bantuan.

Rakyat tak nak tengok pemimpin yang setakat pandai berbangga diri dengan perkara yang remeh temeh macam ni. Itu semua tak penting bagi mereka.

Kalau setakat Si Nurul Izzah tu nak bangga sebab Datuk Raja Nong Chik tolak cabaran berdebat dengan dia, baik dia tak payah jadi wakil rakyat. Duduk rumah lagi bagus.

Kalau nak cerita pasal pengecut ni, Papa kesayangan Si Nurul Izzah tu apa kurangnya. Dia lagi penakut dari Datuk Raja Nong Chik ni kalau nak dibandingkan.

Korang bayang la. Sedangkan maruah diri sendiri dan keluarga pun tak mampu Papa dia nak pertahankan, macam mana dia nak jadi pemimpin?

Yang dijadikan persoalan bukan benda kecik. Tapi ada kaitan dengan moral, ada kaitan dengan akidah, ada kaitan dengan maruah. Pun Papa Si Nurul Izzah ni tak mampu nak buat.

Sampai hari ini, Papa Si Nurul Izzah tu masih tak ambik tindakan terhadap pihak yang menyebarkan video 'Aksi Panas' dengan Chinadoll sebelum ini.

Kenapa Papa dia tak ambik tindakan? Takut lagi banyak rahsia daam kain yang akan terbongkar ke? Takut lagi banyak cerita 'lucah' yang dibuat dek Si Papa Nurul Izzah tu?

Sudah la Nurul!!! Orang sekarang bukan nak pemimpin yang hanya setakat tau berpolitik je kerjanya. Orang nak pemimpin yang buat kerja. Kalau dia setakat tau bercakap je, baik la dia jaga suami dan anak - anak. Ada jugak faedah dari menyusahkan orang!!!
KUALA LUMPUR 11 Feb: Penolakan debat bersama Nurul Izzah Anwar oleh Datuk Raja Nong Chik Zainal Abidin bukti Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar itu takut skandal penyelewengan anaknya terbongkar.
“Inilah kerisauan Nong Chik, takut skandal RM30 juta anaknya terbongkar dan dibahas di hadapan penduduk Lembah Pantai. Sekaligus menjejaskan harapannnya untuk menang, sedangkan debat peluang rakyat untuk tahu cerita sebenar dan menilai,” kata Ketua Penerangan KEADILAN, Dr Mohd Nur Manuty ketika dihubungi. - seterusnya...
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Betina kalau meroyan kerana tak dapat main. Kau tanya Nurul ni, seminggu berapa kali apam dia kena jolok oleh lakinya. Kalau umur macam di sekurang2nya perlu 3 kali seminggu. Tengok pada kelincahannya ni mesti perlu 4 kali seminggu. Dia tengok Papanya belasah China Doll teringin juga kalau laki dia buat teknik macam tu. Dia ada nafsu nak juga rasa.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping