Selasa, Februari 26, 2013


SH dah cakap dah tadi. Pak Berahim ni hanya memalukan diri dia sendiri bila dia bukak mulut dan cuba nak tegakkan benang yang basah. Sekarang, meh kita kemaluan dia.

Dalam kenyataan Si Pak Berahim tu, dia kata Nik Aziz tak sebut lansung pasal BR1M. Kononnya, Si Pak Berahim ni tuduh media putar belit kenyataan tersebut.
"Saya tengok, pertamanya adakah Tok Guru sebut tentang BR1M? Dia tak sebut pun tentang BR1M...
"Tak sentuh langsung pasal pemberian dan kita pun suruh orang PAS pergi ambil, duit ini duit rakyat, ambillah," katanya ketika diminta mengulas isu berkenaan semasa menjadi tetamu program 'Maqasid' terbitan Antarapos, di sini, baru-baru ini.
Bagi Tuan Ibrahim, isu berkenaan timbul berikutan salah tafsiran oleh media.
"Tok guru tak sentuh langsung. Kenapa tiba-tiba media pusing berita macam pemberian BR1M. Jadi ini tak kena mengena dengan BR1M, sumbangan. 
"Saya baca teks ucapan sebenar, dia (Tok Guru Nik Aziz) tak sebut BR1M, bantuan... Tak ada kena mengena langsung, dia tak sebut (BR1M). Tapi oleh kerana suasana BR1M, orang nampak macam BR1M pula.
Nah ni Pak Berahim. Jangan jadi buta sangat. Dibawah ni keratan dari akhbar Harakah yang jelas menunjukkan berita yang sama. Jadi, media mana yang belit sekarang?


Sedangkan lidah rasmi Parti Angguk Saja tu pun turut menjelaskan bahawa kenyataan Si Nik Aziz tu jelas merujukkan kepada BR1M, macam mana Pak Berahim tak tau?

Nampak sangat la yang Pak Berahim ni bodoh tak reti nak guna otak. Bercakap pun main pakai Kepala Lutut. Ikut sedap mulut dia je nak bercakap.

Sudah la Pak Berahim!!! Tak payah la nak mengabihkan masa dan cuba nak tegakkan benang yang basah tu!!! Akhirnya, buat malu diri sendiri je. Bukan orang lain pulak yang dedahkan kemaluan dia tu. Sekali, Harakah jugak yang buat!!! Padan Muka!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Pak Brahim baca Utusan bukan baca Harakah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping