Jumaat, Februari 01, 2013


Hebat beb. Hebat. Ini lah yang dikatakan sebagai pejuang yang nak menegakkan Islam. Dengan cara ini, kesucian Islam tu bakal dipelihara.

Bila ada mana - mana pihak yang berani ambik tindakan sendiri untuk menegakkan Islam, pasti diorang akan dikenakan tindakan.

Nak pulak kalau orang tu cuba untuk memburukkan imej parti yang jelas, terang dan nyata menentang Islam iaitu DAPigs. Orang tu pasti akan ditentang.

Inilah dasar perjuangan baru Parti Angguk Saja tu. Inilah perubahan yang berlaku kepada kepimpinan yang kononnya mendabik dada kata nak menjaga kesucian Islam.

Bila ada dikalangan ahli sendiri yang memberontak dan mahu menjaga kesucian Islam, orang tu pasti akan dikenakan tindakan. Itulah yang berlaku sekarang ni.

Tapi, apa nak heran ye tak. Kalau pemimpin atasa pun sanggup diorang cantas, inikan pulak orang bawahan. Lagi mudah la diorang nak ambik tindakan.

Kalau Datuk Dr. Hassan Ali pun boleh dipecat sebab mintak ahli jangan terpengaruh dengan Si Ketua Penipu tu, inikan pulak dengan ahli biasa.

Sedangkang Ustaz Nasharuddin yang banyak kali mendesak agar PAS kaji semula kerjasama dengan DAPigs pun boleh gugur dari Majlis Syura. 

Apatah lagi ahli yang pijak bendera DAPigs? Semua tu PAS buat demi Islam ke? PAS buat demi menjaga kesucian agama? 

Atau diorang setakat nak jaga hubungan dengan DAPigs atas dasar kepentingan Politik? Kalau setakat buat demi Politik, tak payah la sibuk nak dabik dada kata diorang tu pejuang Islam!!! Buat malu je!!!
PETALING JAYA: PAS akan memanggil dan mendengar penjelasan ahli parti itu yang terlibat dalam demonstrasi dan pijak bendera DAP di hadapan pejabat Pengerusi DAP, Karpal Singh baru-baru ini sebelum mengambil tindakan sewajarnya kepada mereka.
Bagaimanapun, Ketua Dewan Pemuda PAS, Nasrudin Hasan Tantawi berkata, perkara itu masih lagi dalam siasatan sama ada mereka benar-benar ahli parti itu atau tidak.
“Jika mereka benar ahli PAS kita akan panggil dan dengar penjelasan mereka terlebih dahulu sebelum mengenakan apa-apa tindakan terhadap mereka.
“Kita perlu tahu apa punca dan kenapa mereka bertindak begitu,” katanya ketika dihubungimStar Online di sini, Jumaat. - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Komen

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping