Jumaat, Februari 01, 2013


Bagi SH, Si Tok Pekong ni boleh nafikan sebanyak mana yang dia nak. Dia boleh nafikan apa saja dakwaan yang dibuat ke atas diri dia.

Apa yang SH nak tekankan, Si Tok Pekong ni memang jelas takkan mampu mempengaruhi pemikiran rakyat mengenai diri dia. Jadi, buat la apa pun.

Dia nak kata dia tak terlibat dengan isu pemberian kerakyatan kepada pendatang asing di Sabah seperti yang didakwa oleh Tun Dr. Mahathir? Biar lantak dia.

Sesungguhnya, rakyat dah tak percaya dengan penafian kosong yang dia buat. Semua penafian tu hanya sekadar cara dia nak melarikan diri je sebenarnya.

Sama jugak dengan apa yang dia buat sebelum ini. Pun dia nafikan jugak tanpa ada sebarang tindakan yang dapat menjustifikasikan penafian tersebut.

Dia kata dia tak terlibat dalam kes liwat sedangkan Ketua Peguam dia sendiri kata dia meliwat secara suka sama suka. Tu bukan liwat namanya?

Kalau bukan liwat, dia nak kata apa pulak? Liwat tetap liwat walaupun secara paksaan atau suka sama suka. Perkara tu tak de bezanya.

Lepas tu dia menafikan yang dia balun Chinadoll sedangkan bukti dah terang - terang menunjukkan yang dia merupakan individu dalam video tu.

Pakar dari luar Negara sendiri sahkan perkara tu. 99.99% individu dalam video tu adalah dia. Pun dia masih nak nafikan jugak? Pun dia masih tak nak mengaku?

Kalau betul dia bukan individu dalam video tersebut, kenapa dia tak ambik tindakan terhadap orang yang mendedahkan isu tersebut?

Kenapa dia kecut buah kerandut untuk membuktikan yang dia tak terlibat dengan mengambil tindakan saman terhadap Datuk Eskay?

Nah!!! Setakat nafi je buat apa? Perkara tu tak dapat nak ubah apa - apa pun sebenarnya. Setakat nafi je tak guna der. Buat mengabihkan masa je.

Jadi, kalau dia nak nafikan perkara ini pun, suka hati dia la. Yang pasti dia tetap jugak seorang Ketua Penipu!!! Apa yang dia buat pun semuanya menipu belaka!!! Menipu untuk kepentingan diri sendiri. Bukannya untuk rakyat!!!
PETALING JAYA, 1 Feb — Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim menolak tuduhan mengatakan beliau terlibat dalam pemberian kad pengenalan (IC) dan kerakyatan kepada pendatang asing di Sabah seperti yang didakwa mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad semalam.
Anwar (gambar) berkata tuduhan tersebut tidak berasas sama sekali serta menegaskan tiada bukti bagi mengaitkan dirinya secara langsung dengan Projek IC tersebut.
“Seperti saya katakan awal dulu, saya sedia disiasat,” kata Anwar dalam satu sidang media di ibu pejabat PKR hari ini.
“Tidak pernah ada satu minit mesyuarat yang menunjukkan saya menghadiri mesyuarat Task Force, tidak pernah ada laporan yang dikemukakan kepada saya semasa memegang jawatan timbalan perdana menteri ataupun menteri kewangan ketika itu.” - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping