Rabu, Februari 13, 2013


Apa la nasib puak - puak Pakatan Pembangkang ni ye. Ada pemimpin pun bengap macam Si Bard Burung ni. Tak pasal - pasal dia tenyeh bos dia sendiri.

Kononnya dia nak tunjuk la yang dia tu 'Hero'. Nak tunjuk la yang kononnya dia tu 'Jaguh'. Nak tunjuk yang dia tu 'Penjaga Bontot' paling cemerlang.

Tapi siapa sangka. Kenyataan dia semalam hanya memalukan Si Ketua Penipu tu sahaja. Apa yang dia ludah, terkena tepat kat batang hidung Si Ketua Penipu tu. Kata dia:
“Siapakah penaja yang sanggup bayar RM 2 juta tetapi merahsiakan? Bukankah penaja sepatutnya mahu tajaan mereka diketahui bagi mempromosi khidmat atau barangan mereka.
“Inilah kali pertama dalam dunia penaja buang duit tetapi mahu merahsiakan,” kata Pengerusi SAMM,  Badrul Hisham Shaharin dipetik daripada blognya, hari ini.
Nah! Sekarang, SH nak tanya pulak. Siapa penaja Jet Mewah Peribadi yang membawa Si Ketua Penipu tu ke Sabah baru - baru ni? Siapa tuan punya jet mewah tu?

Kenapa pulak penaja jet yang Maha Mewah tu tak nak diri dia dikenali? Bukankah penaja sepatutnya mahu tajaan mereka diketahui bagi mempromosikan khidmat mereka?

Rasanya, nak sewa jet mewah macam tu mau makan berjuta - juta. Malah, lebih dari RM 2juta kot. Sekarang, berani tak Si Bard Burung tu dedahkan identitit penaja tu?

Atau adakah dia nak jadi manusia pertama dalam dunia yang menjadikan penaja buang duit tapi mahu dirahsiakan? Hah! Kan dah terpalit pada muka sendiri. 

Itu membuktikan bahawa Si Bard Burung ni kurang bijak bila mengajukan persoalan. Tanpa dia sedar, dia dah memalukan Si Ketua Penipu tu secara terang - terangan.

Memang patut la Si Ketua Penipu tu tak suka sangat pada suami anak sedara dia ni. Nak bercakap pun main ikut sedap mulut je. Yang malunya, dia jugak. Tu pasal la Si Bard Burung ni tak jadi Ketua AMK. Bodohnya melampau - lampau!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping