Sabtu, Mac 02, 2013

Gambar Hiasan - Lagi Cantik Dari Si Bala Tu!!!
Rasanya, tak pernah lagi SH ambik satu cerita sebelum benar - benar memastikan bahawa ianya sahih berdasarkan kepada bukti yang kukuh.

Bukan la macam puak - puak Pakatan tu. Diorang main sauk je apa yang ada biar pun cerita tu sebenarnya hanya separuh jalan. Yang lain, diorang suruh kita pikir sendiri.

Bila diorang buat macam tu, maka ruang untuk orang buat spekulasi terbentang luas. Akhirnya timbul la fitnah itu dan ini. Itulah kerja puak - puak Pakatan ni.

Diorang ni kerjanya memang lebih kurang sama je dengan Iblis sebab Iblis pun dok buat benda yang sama jugak iaitu menyesatkan umat manusia.

Sama la macam kes Si Altantuya tu. Diorang cuba nak kaitkan nama Datuk Seri Najib dengan kes tersebut. Tapi, bila disiasat, rupanya lain pulak ceritanya.


TheFlyingKick - Sehingga sekarang, para pecacai Pakatan Rakyat, Anwar Ibrahim dan keseluruhan Pakatan Rakyat, masih tidak menarik balik tohmahan serta fitnah mereka, bahkan masih berusaha untuk memperkemas serta menajamkan fitnah mereka dengan kaitan apa-apa sahaja, asalkan Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor boleh dikaitkan.



Justeru kepulangan P.I Balasubramaniam yang disambut oleh hampir 50 orang pemeluk akidah Pakatan Rakyat termasuklah para pemimpin mereka di KLIA, kembali menghidupkan peluang buat Anwar Ibrahim pada fasa terakhir.  

Namun selain daripada masalah pendana yang tidak lagi mahu meneruskan pemberian wang kepada Balasubramaniam, sebenarnya lelaki India itu juga perlu memberikan banyak penjelasan tentang banyak perkara. 



P.Balasubramaniam merupakan bekas anggota polis yang telah dipecat kerana melakukan RASUAH ketika menjalankan tugas. 
Nah! Sekarang SH nak tanya pada puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Berani tak diorang desak agar Si Ketua Penipu tu tampil dan memberi penjelasan mengenai perkara ni?

Berani tak diorang nak desak Si Ketua Penipu tu mengambil tindakan terhadap bapa kepada Si Altantuya ni kerana membuat fitnah terhadap dirinya?

Kalau setakat dia nk berdiam diri je, baik tak payah. Buat mengabihkan masa je sebenarnya. Tak mendatangkan faedah lansung. Suruh budak sekolah tadika pun diorang pandai bercakap. Inikan pulak orang yang digelarkan sebagai Si Ketua Penipu!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. semua nak jd menteri..hbs sapa nk jadi kuli?huhuhu..sibuk nk berpolitik sana sini 2lah pasal org luar menceroboh lahas datu..pertelingkahan politik memudahkan org luar menceroboh malaysia..lu pkr lah sdiri..jgn nk tabur fitnah kalau xda bukti..rmh kata pergi kubur kata mari..anuar anuar..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping