Sabtu, Mac 02, 2013


Bagi puak - puak Pencacai Pakatan Haprak tu, tolong ingat sikit ye. Kalau nak angkat orang jadi 'Wira Negara', fikir dulu masak - masak. Jangan ikut suka hati mak lu je.

Sebelum ni, lu orang sibuk dok julang Si Bala tu sebagai 'Wira'. Padahal, Si Bala tu seorang Pengecut yang melarikan diri dari Kebenaran. 'Wira' Taik Kucing!!!

Kalau setakat lu orang angkat Si Bala tu sebab dia buat tuduhan buruk terhadap Datuk Seri Najib, baik tak payah. Tak mendatangkan faedah lansung pada rakyat.

Kalau lu orang nak tau, mereka yang tersenarai dibawah ni baru layak digelarkan sebagai 'Wira Negara'. Orang yang banyak berkorban untuk Tanah Air sendiri.

Bukan setakat mereka yang terkorban sahaja. Tapi kesemua anggota - anggota Keselamatan Negara yang bekerja bertungkus lumus untuk memastikan Negara aman.

Bukan macam yang lu orang buat. Bawak Si Bala tu balik setakat nak menghuru harakan lagi keadaan menda kejadahnya. Macam yang SH cakap tadi la. Tak mendatangkan faedah lansung. Setakat mengabihkan masa buat apa!!!
Al fatihah untuk anggota yang telah terkorban untuk mempertahankan negara. Senarai nama anggota komando PDRM atau VAT69 yang terkorban dan cedera sewaktu serangan mortar dalam krisis Lahad Datu :
1. Inspektor 17992 Zulkifli B. Mamat (terkorban)

2. Koperal 113088 Sabarudin B. Daud (terkorban)

3. Koperal 135383 Azman B. Ampong (terkorban) 

4. Koperal 152133 Mohd Tarmizi B. Hashim (cedera di tangan dan kaki) (ditempatkan di Hospital Lahad Datu)

5. Konstabel 176533 Mohamad Qaiyum'aiqal B. Zolkifli (cedera di bahu kanan & kedua-dua kaki) (ditempatkan di Hospital Sandakan).
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping