Selasa, Jun 11, 2013


Buat sekian kalinya, puak - puak Pakatan Haramjadah tu terus menipu rakyat. Bukti demi bukti telah pun terhidang didepan mata. Apa lagi yang hendak dinafikan oleh mereka?

SH nak tanya semula, Apa Sebab Pakatan Haramjadah tu buat Himpunan 'Blackout'? Sebab diorang dakwa berlaku kejadian Blackout di Bentong.

Selepas dakwaan tersebut disangkal oleh ADUN Ketari yang mewakili DAPigs, mereka mula menggelabah tak tentu arah. Diorang puas nak cari isu lain.

Sebelum ini juga, puak - puak Pakatan Haramjadah tu terus mendakwa wujud 'Keganjilan' di Bentong. Kononnya nak jugak diorang tegakkan benang yang basah.

Nak jugak diorang mengukuhkan dakwaan kononnya kejadian Blackout tu berlaku di Bentong untuk memenangkan calon Barisan Nasional. 

Tapi, kenapa pulak diorang tak buat petisyen membantah keputusan tersebut dengan menggunakan alasan 'Blackout' yang diorang dok dijaja sebelum ini?

Itu yang menjadi persoalan kepada kita sekarang. Diorang buat dakwaan, tapi kenapa tak de buat laporan? Kan nampak sangat diorang tu cuba nak menipu rakyat.

Semalam puak - puak Pakatan Haramjadah tu kata diorang akan failkan petisyen dibeberapa kawasan Parlimen. Kenapa Parlimen Bentong tidak termasuk dalam senarai?

Jelas, itu semua hanya tipu muslihat dan agenda jahat puak - puak Pakatan Haramjadah tu je sebenarnya. Nampak sangat diorang sengaja nak memperbodohkan rakyat. Pun masih ada jugak yang tak sedar diorang dah kena kencing!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping