Sabtu, Ogos 31, 2013


Wah!! Bukan main lantang lagi Si Gay Tua ni meroyan tak tentu arah dalam laman twitter dia ye. Habis semua orang dia tenyeh.

Tapi yang satu ni rasanya nampak sangat dia cuba nak hina Kerabat Sultan Kelantan. Ada ke patut dia gelarkan YBM Tengku Razaleigh tu 'Ghurka'?


Memang betul la Tengku umum hari ni kata dia nak bersara dari Politik. Dan kalau ikutkan, memang dah sampai masanya Tengku berundur pun.

Tapi tindakan Si Gay Tua ni jelas merupakan satu penghinaan terhadap veteran UMNO yang selama ini berjuang untuk rakyat. Si Gay Tua tu buat apa?

Setakat meroyan tak tentu arah dalam twitter menghasut rakyat supaya menerima fahaman Athiesm dia apa gunanya? Dia nak semua orang ikut sesat macam dia jugak ke?

Sudah la Hisham!!! Sedar la diri tu sikit. Jangan ingat hidup atas dunia ni kekal abadi. Satu hari nanti, akan tiba jugak masa untuk dia meninggalkan dunia ni.

Masa tu nanti, baru la dia tau apa azab yang bakal dia terima. Bagi SH, biar la Tengku jadi 'Ghurka' sekali pun, Janji dia berkhidmat untuk rakyat. Orang suka pada dia. Dari jadi macam Si Gay Tua tu, satu hapah pun tak guna!!! Dah la Gay, tak laku pulak tu!!!
Categories:

0 comments:

Catat Komen

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping