Sabtu, Ogos 31, 2013


Hahaha!!! Kesian pulak tengok Si Biawak Guan Eng ni. Nampak gayanya kempen 'Boikot Tanda Putera' yang dihebahkan sebelum ini tak mendapat sambutan.

Bukan sahaja rakyat Malaysia teruja nak tengok filem tu. Tetapi sebaliknya, ia turut menarik minat Si Ketua Penipu tu secara tak lansung.

Walaupun Si Ketua Penipu tu kata yang dia hanya tengok 'Sedutan' filem tersebut, tapi apa yang pasti dia tengok jugak kan? Kira sama jugak la tu. Yang penting dia tengok.
KUALA LUMPUR 30 Ogos - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengakui sudah menonton sedutan filem Tanda Putera dan beranggapan filem itu 'tidaklah menarik sangat'.

Menurut Anwar, beliau menonton kerana suka-suka dan bukannya serius seperti menonton filem Hindi tahun 1964, Sanggam.

"Saya tonton filem suka-suka dan bukannya serius seperti Sanggam (filem Hindi tahun 1964),” katanya ketika menyampaikan perutusan Hari Merdeka kali ke-56, di sini, hari ini.
Sekarang baru la kita tau kenapa Si Ketua Penipu tu tak jadi nak bersara dan berkhidmat sebagai pensyarah sepertimana yang dia janjikan sebelum ini.

Bukan hanya sebab tak de Universiti yang nak ambik dia jadi pensyarah. (Klik Sini). Tapi sebab dia memang TAK LAYAK pun nak mengajar orang lain.

Baru tengok 'Sedutan', dia dah boleh komen filem tersebut? Lebih kurang macam dia tengok kulit buku dan baca sinopsis dibelakang. Lepas tu dia kata buku tu tak bagus.

Jadi, macam mana dia nak mengajar orang kalau dah dia sendiri tak tau isi kandungan keseluruhan buku tu? Kan nampak sangat bangangnya Si Ketua Penipu tu.

Kesimpulannya, filem Tanda Putera ni telah berjaya mendapatkan 'Promosi Percuma' dari kalangan puak - puak yang menentangnya secara tak lansung. Nak pulak dari kalangan Pakatan Haramjadah tu. Kalau dah namanya BONGOK, BONGOK la jugak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping