Rabu, Oktober 16, 2013


Tahniah diucapkan kepada puak - puak Pro Evangalist yang selama ini cuba mencetuskan huru hara didalam Negara Malaysia yang aman damai sejak sekian lamanya.

Apa yang mereka cuba lakukan adalah untuk mewujudkan ketegangan sesama masyarakat yang hidup secara majmuk dibumi Malaysia ini.

Dengan tindakan mereka ini, maka benarlah firman Allah S.W.T dalam surah Al - Baqarah ayat 120 yang bermaksud;
“Sesungguhnya Yahudi dan Kristian tidak akan redho dengan kamu selama-lamanya sehinggalah kamu menurut cara hidup mereka. Katakanlah ‘sesungguhnya petunjuk ALLAH itulah petunjuk yang benar’. Dan sesungguhnya jika kamu memilih untuk mengikuti kemahuan Yahudi dan Kristian ini setelah datang kepada kamu ‘ilmu (Al Quran), maka ALLAH tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu”.
Nah! Itu sahaja sudah cukup memberikan gambaran jelas bahawa puak - puak Evangalist ini tetap akan berusaha untuk merosakkan Islam di Malaysia.

Hakikatnya, isu berkaitan dengan penggunaan kalimah Allah oleh mereka yang bukan Islam berpunca dari tindakan biadap puak - puak Evangalist tu sendiri.

Diorang yang bangkitkan isu tersebut, kenapa pulak diorang nak salahkan orang lain? Kenapa UMNO dan PAS jugak yang dijadikan mangsa dalam isu tersebut?

Sebab UMNO memperjuangkan Islam. PAS jugak memperjuangkan Islam. UMNO pulak parti yang memerintah dan mentadbir Negara. Maka sebab itulah menyalahkan UMNO.

Setelah mahkamah rayuan selesai membuat keputusan mereka pada hari Isnin yang lalu, saluran berita antarabangsa, BBC cuba membangkitkan kemarahan masyarakat kristian.

Mereka cuba melaga - lagakan penganut agama krsitian dengan Islam yang ada di Malaysia pada ketika ini. Memang itu usaha mereka yang sebenarnya.

Tidak cukup dengan itu, mereka juga turut melaga - lagakan umat Islam yang berada dalam fahaman parti Politik yang berbeza. Mereka cuba melagakan UMNO dan PAS.

Kata mereka, isu berkenaan menjadi hangat kerana disebabkan perbalahan serta perbezaan Politik yang wujud sejak sekian lamanya diantara UMNO dengan PAS.

Demikian betapa terdesaknya puak - puak Evangalist itu cuba untuk mewujudkan ketegangan dan mencetuskan huru hara diantara rakyat Malaysia.

Mungkin inilah yang diimpikan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Perkara seumpama ini lah yang Si Khalid Gereja tu nak tengok gamaknya.

Bila Malaysia jadi huru hara kelak, maka senang la diorang nak merampas kuasa dengan alasan kononnya Kerajaan sedia ada tak mampu nak mengawal keadaan.

Jadi, tak mustahil kalau kita katakan bahawa semua tindakan ini merupakan tindakan licik yang terancang oleh puak - puak Yahudi untuk menjahanamkan Negara. Kot kalau itu pun orang PAS masih tak sedar jugak, memang jahanam la jawabnya!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. PAS mmg dah JAHANAM!..Bro.

    BalasPadam
  2. Tanah Siam yang diambil oleh British untuk menjadikan nya Tanah Melayu adalah tidak sah. British harus bertaubat dan memberi Tanah ini balik kpd Siam.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping