Selasa, Oktober 29, 2013


Nampaknya fasa fitnah sudah masuk dalam kempen PRK Sungai Limau. Fitnah kini sudah masuk fasa teknologi maklumat, dimana meggunakan no. telefon musuh untuk tabur fitnah.

Kes ini berlaku pada Si Mahfuz Bean dan kini  telah mula berjangkit ke Si Phahrolrazi pulak. Hangpa ingat tak lagi kejadian dimana no hp Naib Presiden PAS di klon dahulu?

Kejadian ini telah pun berlaku sewaktu PRU dahulu dan sudah pun dibuat laporan polis. Namun hasilnya tak tahulah apa cerita. Apa keputusannya kita pun tak tau.

Kini ianya berulang sekali lagi. Sudah hilang seruan politik HARMONI dan AMAN DAMAI di Sungai Limau nie. Semua dah masuk fasa menghalalkan cara.

Dalam erti kata lainnya , puak - puak Parti Angguk Saja tu sengaja nak membuat dakwaan dan menuduh orang lain sengaja nak sabotaj mereka.

Kesimpulannya, taktik mengklonkan nombor telefon ni dah jadi macam salah satu taktik yang popular dikalangan puak-puak Parti Angguk Saja tu.

Hanya semata - mata diorang dah hilang kredibiliti dan dah tak de modal untuk berkempen, maka taktik terdesak ni terpaksa digunakan untuk meraih simpati dari kalangan rakyat.

Tu menunjukkan yang PAS ni memang dalam keadaan yang cukup terdesak sampai terpaksa tipu diri sendiri. Kalau tidak, kenapa diorang je yang kena?

Kalau SH, buat apa nak godam nombor telefon pemimpin PAS. Baik guna nombor pemimpin PKR atau DAPigs. Baru ada kesan yang lebih signifkan. 

Kalau setakat klon nombor telefon Si Phahrolrazi ngan Si Mahfuz Bean tu buat apa. Mengabihkan masa je!!! Semua orang akan kata ianya hanya satu tipu muslihat semata - mata. Kalau nombor fon parti lain, ada jugak logik diorang nak kata ianya satu sabotaj!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping