Khamis, Januari 30, 2014


Entah apa lagi yang diorang nak cerita dengan orang lepas ni. Entah kelentong apa pulak yang nak taburkan kepada rakyat supaya rakyat terus tertipu dengan agenda Politik songsang diorang.

Dah kantoi terang - terangan pun diorang masih lagi cuba nak menipu rakyat? Masih lagi diorang nak cuba sembunyikan Kebenaran dari rakyat? Memang dasar manusia jahanam betul.

Terang - terangan Bekas ADUN Kajang tu mengaku kata dia GAGAL menjalankan amanah yang telah diberikan oleh rakyat kepada dia. Apa lagi yang nak dipersoalkan mengenai perkara tersebut?

Jadi, untuk apa lagi diorang ni perlu diberikan peluang untuk kali yang kedua? Baru kali pertama pun diorang dah tak amanah, inikan pulak untuk masa - masa akan datang.

Malah selama hari ini pun diorang setakat main wayang je kata yang diorang ni nak memperjuangkan kepentingan rakyat. Tapi pada dasarnya, diorang peduli pun tidak dengan rakyat ni.

Kalau kita baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Bekas ADUN Kajang tu pun kita dah dapat lihat bahawa puak - puak Parti Kecohkan Rakyat ni bukannya berpolitik berpaksikan rakyat.

Sebaliknya diorang hanya berpolitik demi kepentingan diri diorang sendiri. Tu pasal la Si Bekas ADUN Kajang yang Sengal tu boleh kata dia yang 'Berkorban' dalam isu perletakkan jawatan dia sebelum ini.

Dia yang berkorban? Berkorban untuk siapa? Untuk Si Ketua Penipu tu supaya dia boleh jadi Menteri Besar Selangor? Itu pengorbanan yang dia maksudkan dalam kenyataan dia tu?

Sudah la!!! Kalau setakat nak mengorbankan diri demi kepentingan Politik Si Ketua Penipu Haramjadah tu sampai tahap dia sanggup mengenepikan kepentingan rakyat baik tak payah!!! Itu bukan pengorbanan namanya. Itu menjahanamkan rakyat!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. HUH MALAS NK BACA BLOG UMNO NI.. TULISAN BODOH SEBB ASYIK INGT LUCAH JE... SEKIAN.. INI ADALAH KOMEN TANPA MEMBACA ARTIKEL

    BalasPadam
    Balasan
    1. Komen tanpa mengetahui isi kandungan?patut le dipanggil 'penyokong tegar babi buta'bodoh piang....

      Padam
    2. Komen tanpa mengetahui isi kandungan?patut le dipanggil 'penyokong tegar babi buta'bodoh piang....

      Padam
    3. Ini adalah contoh yg nyata puak yg taksub yg membuat tindakan tidak menggunakan akal fikiran yg dikurnai oleh Allah.

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping